Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ چلسی صدرنشین صعود کرد، یونایتد راهی لیگ اروپا شد + عکس

© REUTERS / Eric Gaillardلیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب اول هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، با اتفاقات جالبی به همراه بود. دیدار پی‌اس‌جی – باشاک شهیر به دلیل توهین داور به کمک مربی تیم ترکیه‌ای لغو شد، یونایتد صدرنشین با شکست برابر لایپزیگ راهی لیگ اروپا شد و تیم‌هایی چون چلسی، یوونتوس و دورتموند به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی این رقابت‌ها شدند.

به گزارش اسپوتنیک، اولین شب از هفته ششم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا دقایقی قبل به پایان رسید و سرنوشت گروه‌های E، F، G و H مشخص شد.

از گروه E این رقابت‌ها چلسی با تساوی 1-1 مقابل کراسنودار در بازی تشریفاتی با 14 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین صعود کرد. سویا نیز که دوم شدنش در گروه قطعی شده بود، در مقابل تیم رن با نتیجه 1-3 پیروز و 13 امتیازی. از این گروه کراسنودار راهی لیگ اروپا شد و رن بدون امتیاز از رقابت‌های اروپایی حذف شد.

 

 از گروه F، دورتموند به مصاف زنیت رفت و در پایان زنبورها موفق شدند حریف روسی خود را با نتیجه 1-2  شکست دهند. در دیگر دیدار این گروه لاتزیو در خانه برابر کلوب بروژ با نتیجه 2-2 متوقف شد و شانس صدرنشینی را از دست داد. با نتایج به دست آمده دورتموند با 13 امتیاز به عنوان صدر نشین گروه  F، لاتزیو با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شدند و کلوب بروژ نیز با 8 امتیاز راهی لیگ اروپا شد.

در گروه G همه منتظر تقابل رونالدو و مسی بودند که این دیدار را یوونتوس با نتیجه 0-3 پیروزی شد و به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی شد. از این گروه دیناموکیف با 4 امتیاز به عنوان تیم سوم راهی لیگ اروپا شد.

گروه H این رقابت‌ها شاهد اتفاقات جالبی بود و دیدار پی‌اس‌جی – باشاک شهیر به دلیل توهین داور به کمک مربی تیم ترکیه‌ای لغو شد و سرنوشت صدرنشین این گروه مشخص نشد.در این گروه که لایپزیگ، یونایتد و پی اس جی هر سه 9 امتیازی بودند و شاگردان سولسشایر با یک تساوی نیاز داشت تا به عنوان صدرنشین به دور بعدی صعود کند اما با نتیجه 2-3 شکست خورد و راهی لیگ اروپا شد.

لایپزیش و پی اس جی به مرحله بعد رفتند اما اتفاقات عجیب این دیدار باعث شد تیم اول و دوم مشخص این گروه نباشد. موضع رسمی یوفا نیز در این مورد مشخص نیست و دیده شود که چه تصمیمی در این مورد گرفته خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала