Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محرومیت سنگین در انتظار داور نژادپرست

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر داور فوتبال
داور فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داور چهارم بازی پی‌اس‌جی – باشاک‌شهیر با چندین هفته محرومیت روبرو خواهد شد، زیرا یوفا نسبت به امرر نژادپرستی در این دیدار واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن و استانبول باشاک شهیر سه شنبه شب در جدال شان در لیگ قهرمانان پس از متهم شدن سباستین کولتسکو داور چهارم و رومانیایی این دیدار به استفاده از زبان نژادپرستانه، زمین را ترک کردند.

چهارمین داور رسمی متهم به استفاده از زبان نژادپرستانه در جریان دیدارهای سه شنبه شب لیگ قهرمانان پاری‌س ن‌ژرمن و استانبول باشاک شهیر با 10 هفته محرومیت روبرو خواهد شد.

مهاجم سابق چلسی دمبا با در حالی که خواستار توضیح در مورد انتخاب زبان کولتسکو در پارک دو پرنس است، احتمالا خشمگینانه‌تر با مقامات صحبت کند.

بعد از اینکه دو تیم فقط در صورت تعویض وی به عنوان داور چهارم به زمین بازگشت، مسابقه اما به امشب موکول گردید و طبق دستورالعمل ضد نژادپرستی یوفا که هیئت حاکمه فوتبال اروپا تأیید کرده در مورد مسئولان مسابقه و همچنین بازیکنان اعمال می‌شود، اکنون کولتسکو با محرومیت احتمالی 10 مسابقه روبرو است.

یوفا همچنین تأیید کرده که "تحقیقات دقیق در مورد حادثه رخ داده بلافاصله آغاز خواهد شد".

پی‌اس‌حی و باشاک‌شهیر تقریباً 24 ساعت پس از آغاز اولین بار تقابل شان در پایتخت فرانسه، بازی خود را امشب انجام دادند که هم اکنون در جریان است و داوران متفاوتی از بازی‌ها مسئولیت قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

کولتسکو تقریباً مطمئناً با مجازات انتظامی روبرو خواهد شد، هرچند شدت مجازات وی هنوز مشخص نیست.

با این وجود، نشریه رومانیایی "پرواسپورت" ادعا می‌کند که این مقام با اقوام خانواده در تماس بوده تا اصرار کند که او به راحتی سوء تعبیر شده و جان بارنز اسطوره لیورپول، در حمایت از کولتسکو حضور یافته است.

بارنز در توییتر خود نوشت: "اینجا کادر مربیگری در استانبول است... 1 نفر از آنها اخراج می‌شود و رئیس از داور چهارم می‌پرسد کدام یک را باید اخراج کند ...

"آیا کسی می‌تواند به من بگوید که چگونه باید او را شناسایی کند زیرا نام آنها را نمی‌داند و آنها غیر از سیاه شماره‌ای ندارند؟" وی سپس افزود: "توصیف مجرم به عنوان یک سیاه پوست نژاد پرستانه نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала