Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در سیستم کومان حیف می شود

© REUTERS / MASSIMO PINCALionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه اسپورت در تحلیلی از ناکارآمد بودن سیستم رونالد کومان سرمربی بارسلونا برای استفاده از مسی خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، زمانی که بارسلونا با نمایشی ضعیف مقابل کادیز در ابتدای هفته شکست خورد، بسیاری ادعا کردند که تیم کومان در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا متفاوت کار می‌کند و در آنجا از انگیزه بالایی برخوردار است و می‌تواند یوونتوس را شکست دهد.

اما نمایش شب گذشته بارسا مقابل یووه و یاران رونالدو بسیار زیاد با عملکرد این تیم مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته شباهت داشت. این نمایش ضعیف و نگران کننده باعث شد تا تمام امیدهای بارسایی‌ها نقش بر آب شود.

لوئیس میگوئل سانز، خبرنگار اسپورت در یادداشت امروز خود در خصوص تیم کومان نوشت و مدعی شد که این مربی واقعاً نمی‌داند چه ایده‌ای در ذهن دارد.

اسپورت نوشت که کسب رتبه دوم در گروه می‌تواند سخت‌ترین قرعه‌ها را برای بارسلونا به همراه داشته باشد. این رسانه مدعی شد که نکته مهم در اینجا، تقابل با تیمی سخت در مرحله بعدی نیست بلکه مشکل بزرگ کنونی بارسا این است که نمی‌داند چگونه بازی می‌کند. بازیکنان تیم از این اتفاق ناراحت هستند و این مشکل، وضعیت ترکیب را بغرنج‌تر می‌کند. مدیریت و حل تمام این مشکلات نیز بر عهده مربی است.

​خبرنگار اسپورت نوشت که درست است پنالتی‌ که توسط داور برای یوونتوس گرفته شد پر از حرف و حدیث بود، درست است که مصدومیت‌ها باعث شد تا تیم توان روحی و جسمی خود را از دست بدهد، درست است که مربی هلندی به زمان احتیاج دارد اما باید قبول کنیم که ایده‌های او هنوز در بارسا هنوز جواب نداده و بازیکنان از سبکی که بازی می‌کند بسیار در رنج هستند. بارسلونا از 2 ناحیه بیشتر حملاتش را خلق می‌کند و تیمی که این مسئله را آنالیز می‌کند می‌تواند مقابل حملات کومان بدون هیچ دردسری بیایستد.

اسپورت نوشت که بارسا در تمامی بازی‌های بزرگ خود باخته است. آنها تنها در اولین بازی خود مقابل یوونتوس به پیروزی رسیدند و پس از آن در تمامی بازی‌ها با تیم‌های ابرقدرت شکست خوردند. در لالیگا بارسا مقابل رئال مادرید و اتلتیکومادرید شکست خورد و مقابل سویا به تساوی رسید. کومان به سیستم 1-3-2-4 خود چنگ زده و نمی‌خواهد قبول کند که تیم کنونی بارسا نمی‌تواند با 4 مهره در فاز تهاجمی بازی کند.کومان با بردن مسی در سیستم مهاجم کاذب دارد این بازیکن را هدر می‌دهد.

لوئیس میگوئس‌سانز در ادامه یادداشتش در اسپورت نوشت: واقعیت کنونی بارسا واضح است ولی باید بدانیم که بحران‌ها در ماه دسامبر (آذر) ساده‌تر مدیریت می‌شوند تا بحران‌های ماه مارس (فروردین). کومان اکنون وقت دارد تا تامل کند و برای سیستم و بازی بارسا بیاندیشد. چیزی که اکنون بارسا بازی می‌کند متاثرکننده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала