پوتین از آمادگی روسیه برای همکاری در مبارزه با کووید-19 اشاره کرد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین از آمادگی روسیه برای همکاری در مبارزه با کووید-19 اشاره کرد
 پوتین از آمادگی روسیه برای همکاری در مبارزه با کووید-19 اشاره کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه می گوید که فدراسیون روسیه آماده همکاری با شرکای خارجی در جهت مبارزه علیه کووید-19 است.

به گزارش اسپوتنیک در پیام پوتین که در وب سایت کرملین منتشر شده، آمده است:"من می خواهم تأکید کنم که روسیه برای تعامل گسترده با شرکای خارجی در راستای مبارزه با بیماریهای عفونی و برای تبادل تجربه حاصله در پیشگیری و درمان این بیماری ها کاملاً آماده است. همانطور که می دانید ، در کشور ما در ایجاد سیستم های موثر برای تشخیص ویروس کرونا و همچنین در تولید و ثبت اولین واکسن های جهان علیه کووید 19 در کوتاهترین زمان ممکن توفیق حاصل شده است".

پوتین در فهرست بانفوذترین افراد نشریه بلومبرگ - اسپوتنیک افغانستان
پوتین در فهرست بانفوذترین افراد نشریه بلومبرگ

رهبر فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد موضوعات موجود در دستور کار کنفرانس مقابله با کووید 19 از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. وی افزود که انتظار دارد نتایج کار مشترک شرکت کنندگان در کنفرانس به نجات جان مردم و حفظ سلامت شهروندان کمک کند.

در پایان پیام پوتین گفته می شود دانشمندان ، پزشکان ، کارکنان سرویس های بهداشتی و اپیدمیولوژیک در صف مقدم مقابله با کووید- 19 بزرگترین بیماری همه گیر طی چند دهه اخیر  قرار دارند اما سایر بیماری های عفونی نیز که تهدیدی جدی برای میلیون ها نفر به شمار می روند، مبارزه شدید را طلب می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала