Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت ورمالن از ادن هازارد

© REUTERS / PETER POWELLزيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي
زيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس ورمالن ستاره سابق بارسلونا به حمایت و تحسین ادن هازارد پرداخته و اعلام داشت که بهترین‌های او را خواهیم دید.

به گزارش اسپوتنیک؛ توماس ورمالن بازیکن سابق بارسلونا و هم‌وطن ادن هازارد به وضعیت این ستاره در رئال مادرید پرداخته است در حالی‌که وی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا یک بار دیگر از میادین دور است.

ادن هازارد که در جولای 2019 با رقم 115 میلیونی از سوی رئال مادرید جذب شد به ندرت موفق به نشان دادن سطح دیده شده در دوران حضورش در چلسی شده است. ملی پوش بلجیمی ضمن مصدومیت‌ها، هم‌چنان به خاطر کرونا مدتی از میادین دور بو، گرچه بازگشت تا منتقدان را در سطح خود ساکت کند. اما در 21 نوامبر مقابل ویارئال ادن هازارد دوباره آسیب دید. در جریان بازی با آلاوز در 28 نوامبر از ناحیه ران راست به آسیب رساند، این بازیکن مجبور شد از زمین دور شود و در ترکیب زیدان برای دیدار با بروسیا مونشن گلادباخ حضور نداشته باشد.

چندین رسانه سبک زندگی بازیکن را جدا کرده‌اند. اما پزشک تیم ملی بلجیم توضیح دیگری درباره مصدومیت‌های متعدد این وینگر داد. کریس ون کرومبروژ در مصاحبه‌ای گفت: "در مادرید، انتظارات زیاد است. در خارج، ادن این احساس را می‌دهد که نسبت به فشار نفوذ ناپذیر است اما هیچ کس از استرس فرار نمی‌کند. این می‌تواند بر روی عضلات تأثیر بگذارد. ادن همیشه می‌خواهد بهترین‌ها را ارائه بدهد. در آنجا من فکر می‌کنم که او بیش از حد رسیده و او بدن خود را کمی بیش از حد تحت فشار قرار می‌دهد."

اما زین الدین زیدان مخالف است. سرمربی رئال مادرید که در 30 نوامبر در یک کنفرانس مطبوعاتی حضور داشت از بازیکن خود دفاع نمود: "آیا این مسئله استرس است؟ نه، ادن از نظر روانشناسی بسیار قوی است. این فقط یک زخم دیگر است. اینها مواردی است که در بسیاری از تیمها اتفاق می‌افتد و ما باید آنها را تحمل کنیم. شک ندارم او کیست و می‌خواهد در اینجا به چه چیزهایی برسد. او اخیراً دست و پنجه نرم می‌کند و ما می‌خواهیم به او کمک کنیم. او بر خواهد گشت. او بسیار مثبت است."

چندین توضیح برای توضیح شکنندگی ادن هازارد ارائه شده است. اما برای توماس ورمالن که در بارسلونا  کار می‌کرد و با بازیکن سابق LOSC در تیم ملی شانه کرد، این بیش از هر چیز "بدشانسی" بود. "اول از همه، همه خیلی سریع می‌گویند که او مستعد آسیب دیدگی و این موارد است. فکر می‌کنم ضربه‌ای به مچ پا وارد کرد و این تقصیر او نیست. این باید یک آسیب عضلانی باشد. من فکر نمی‌کنم خیلی جدی باشد. بازیکن ویسل کوبه در مصاحبه با Goal گفت. ورمالن اطمینان دارد که ادن هازارد وقتی از ناحیه مچ پا آسیب دید، به سطح خود بازگردد: "برای من شخصاً او یک بازیکن کلاس جهانی است، من در انگلستان مقابل او بازی کردم. او بر خواهد گشت. او بسیار مثبت است. وقتی او برگشت و شروع به بازی کرد، بهترین‌های او را خواهید دید. من نگران او نیستم او بر می‌گردد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала