Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس، مودریچ و واسکز چشم انتظار تمدید قرارداد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس، لوکا مودریچ و لوکاس واسکز خواهان قراردادهای جدید در رئال مادرید هستند.

به گزارش اسپوتنیک؛ با پیروزی برابر بروسیا مونشن گلادباخ و صعود رئال مادرید به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، هوای آرامش به والدبباس بازگشت، اگرچه توجه به شرایط قرارداد شامل سرخیو راموس، لوکا مودریچ و لوکاس وازکز تنها زمان است.

لوکاس و مودریچ تضمین شده بودند که در جون 2021 جدا می‌شوند، در حالی‌که تابستان گذشته گالیسیایی تقریباً فروخته شده بود اما در هفت بازی از زمان بازی‌های ملی هر دو خوش درخشیدند و نشان دادند که برای زین الدین زیدان بسیار مهم هستند.

یک نتیجه مثبت در آخر هفته مقابل اتلتیکو مادرید به لوس بلانکوس فضای تنفسی را می‌دهد تا روی این تمدید قرارداد به ویژه کاپیتان‌اش راموس تمرکز کند.

View this post on Instagram

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos)

راموس

هر چیزی غیر از اعلام تمدید قرارداد راموس در هفته‌های آینده یک تعجب بزرگ خواهد بود. این معامله‌ای است که همه می‌خواهند اتفاق بیفتد و رئال مادرید نمی‌پذیرد که پیشکسوت حداقل یک فصل دیگر به عنوان کاپیتان‌اش ادامه دهد.

مدافع میانی همچنان نشان می‌دهد که برای تیم مهم است و شما فقط باید به مصائب دفاعی که در زمان حضور او دیده‌ایم، نگاه کنید. راموس قلب و روح باشگاه و رختکن است و تلاش زیادی برای اطمینان از ماندن وی در مادرید برای چند سال بیشتر خواهد بود.

View this post on Instagram

A post shared by Luka Modric (@lukamodric10)

مودریچ

موضوع ستاره کروات پیچیده‌ترین است. مودریچ همیشه نشان داده که بازیکن اصلی زیدان است و در تعهد او شکی نیست اما سن او بر خلاف‌اش پیش می‌رود.

تا زمان پایان سال 2021، مودریچ 36 ساله خواهد شد و در حال حاضر یکی از پردرآمدترین بازیکنان این باشگاه است.

این دلیل عمیقی برای تفکر در دفاتر سانتیاگو برنابئو است، بیشتر به این دلیل که لوس بلانکوس امیدوار است که پس از یک بیماری همه گیر کوید 19 پس از یک سال مدیریت مالی محتاطانه بتواند در سال 2021 خریدهای بزرگی انجام دهد.

بنابراین تصمیم برای تمدید مودریچ ممکن است به تأخیر بیفتد، به ویژه در حالی که این باشگاه مشخص می‌کند که چه مقدار پول برای حقوق سال آینده باید بازی کنند.

لوکاس

وینگر از این نظر که یک شروع کننده تضمین شده نیست، از دو بازیکن دیگر مشخصات متفاوتی دارد. او مدت هاست به عنوان بازیکن تیم دیده می‌شود و وزن زیادی در تیم ندارد، با این حال این بدان معنا نیست که او سهمی در کار ندارد.

در غیاب دنی کارواخال و آلوارو اودریوزولا، لوکاس به طور تحسین برانگیزی در پست دفاع راست انتخاب شده و مورد توجه مربی فرانسوی قرار گرفته است.

او می‌تواند در هر پستی بازی کند و سطح عملکردش پایین نمی‌آید و بنابراین تمدید کار باید در اولویت باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала