Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز به دنبال شگفتی در دربی مادرید

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیز سوارز - Luis Suárez
لوئیز سوارز - Luis Suárez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز سوارز که در امر گل‌زنی دچار مشکل شده است می‌خواهد با گل‌زنی برابر رئال مادرید در دربی حساس، به این روند دوباره برگردد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اتلتیکو مادرید به دربی مادرید می‌رود و می‌داند که یک پیروزی می‌تواند این تیم را به فاصله 9 امتیازی با رئال در صدر جدول برساند زیرا رئال مادرید هم اکنون با 20 امتیاز در رده چهارم حضور دارد.

بدون شک پیروزی در مسابقات یک ضربه بی سابقه را به حریفان‌اش می‌زند و لوئیز سوارز می‌تواند از این مسابقه به عنوان فرصت عالی برای پرواز استفاده کند.

ستاره اروگوئه‌ای که در پیروزی اواسط هفته مقابل ردبول سالزبورگ تعویض شد، ارقام ناامیدکننده‌ای را ثبت کرد، خصوصاً پس از آنکه در این مدت فوتبال زیادی را به خاطر تست مثبت کوید 19 از دست داد.

با این حال او بهتر از هر کس می‌داند که چه گل‌هایی برابر رئال مادرید می‌تواند به جایگاه‌اش در اسپانیا کمک کند، به ویژه هنگامی که باشگاه قبلی او بارسلونا بود.

سوارز می‌داند گلزنی و هت‌تریک در برابر غول‌های اسپانیایی چیست، این کار را با بلوگرانا انجام داده و تکرار عملکرد با اتلتی نه تنها به او اعتماد به نفس می‌دهد تا یک گلزنی را شروع کند بلکه او را به قهرمانی برای طرفداران تبدیل می کند.

سوارز در MARCA اعتراف كرد: "من اعتقاد ندارم كه چون من از بارسلونا آمدم آنها نمی‌توانند جايگزين مرا پیدا كنند."

سوارز پس از آنکه در اولین بازی خود در باشگاه مادریدی مقابل گرانادا به برتری دست یافت، گل های سختی را پیدا کرده که مهاجم سابق لیورپول در 10 بازی بعدی خود فقط 3 گل به ثمر رسانده که مجموعاً 730 دقیقه حضور در زمین بوده است.

اگرچه دیگو سیمئونه به اندازه کافی از سوارز دیده تا مطمئن شود که ورود او دقیقاً همان چیزی بود که تیم در حمله از دست داده است.

سیمئونه سرانجام با امضای مجدد دیگو کوستا برای به دست آوردن همان هیجان انگیز، بولداگ یک مهاجم را که می‌تواند از جلو در سوارز فشار دهد، بدست آورد و در حالی که ملی پوش اروگوئه‌ای هنوز در مقابل دروازه پربار نیست، میزان کار او دلیل بزرگی است که ما شاهد این هستیم که فُرم مقاومت ناپذیری توسط ژائو فلیکس در این فصل به نمایش درآمده است.

به این ترتیب تیمی فعلی اتلتی در همه جبهه‌ها فعال است و در داخل از عدم انسجام بارسلونا و رئال مادرید سود می‌برد. شنبه شب سوارز امیدوار خواهد بود که بتواند نام خود را در فولکلور لوخی بلانکوس با عملکرد گلزنی خصوصاً با داشتن پیامدهای مسابقه عنوان قهرمانی، ثبت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала