Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پُست جنجالی رونالدو؛ کریس بهترین تاریخ

© REUTERS / Eric GaillardSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020  Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خواهر کریستیانو رونالدو در حالی‌که قصد دارد رقیب خود لیونل مسی گشت و گذار کند او را "بهترین تاریخ" می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک؛ خواهر کریستیانو رونالدو "الما آویرو" پس از جدال سه‌شنبه شب یوونتوس و بارسلونا، وارد صفحه اینستاگرام شده و تصویری از لیونل مسی را در حال عبادت برادرش به اشتراک گذاشت.

آویرو پس از آنکه رونالدو دو بار از روی نقطه پنالتی گل زد به یوونتوس کمک کرد تا بارسلونا را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و جایگاه نخست گروه G را به دست آورد.

رونالدو پس از بازگشت به نیوکمپ برای رویارویی با مسی برای اولین بار از سال 2018، اصرار داشت که هرگز مسی را به عنوان یک رقیب ندیده است. با این حال به نظر می‌رسد، خواهرش خلاف این تصور را داشته باشد.

View this post on Instagram

A post shared by Elma Aveiro (@elma_oficial)

آویرو یک گرافیک BT Sport را به اشتراک گذاشت که مسی را در حالی که به رونالدو تعظیم می‌کرد، نشان داد. عنوان او چنین بود: "پادشاه من. بهترین تا به حال افتخار زندگی من است."

هواداران خیلی سریع در مورد این تصویر اظهار نظر کردند و برخی از هواداران بارسلونا به دفاع از مسی پریدند.

یکی از کاربران نوشت: "اگر من برادر مسی بودم، هرگز چنین عکس بی‌احترامی را که نشان دهنده جشن ** برادرت است، ارسال نمی‌کنم. هرگز فکر نمی‌کردم که خواهر رونالدو اینقدر شور است."

دیگری افزود: "این یک شوخی است. مسی یک نبوغ است. کریستیانو هرگز به آن سطح نمی‌رسد. مسی بارها او را تحقیر کرد. (به نظر می‌رسد که حافظه ندارید ..) به اندازه کافی بخواهید آن را در همان سطح قرار دهید. این بی احترامی به فوتبال است."

در حالی که رونالدو آویرو را برای پست خود ستود و پرتگالی را "گات واقعی" خواند.

بحث مسی و رونالدو در دهه گذشته فوتبال جهان را تحت سلطه خود قرار داده زیرا هر دو بازیکن در زمان خود به آمارهای حیرت انگیزی دست یافته‌اند.

رونالدو پنج بار توپ طلا را برنده شده در حالی‌که مسی شش بار آنرا کسب کرده است. در حالی‌که این بازیکن پرتگالی مدعی پنج عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان در مقایسه با 4 قهرمانی مسی است.

علی‌رغم رقابت شدید بین این دو، رونالدو هرگونه تنش بین خود و مسی را کاهش داده است.

فوتبال اسپانیا گزارش داد که وی گفت: "من همیشه رابطه صمیمانه‌ای با مسی داشته‌ام. همانطور که قبلاً گفتم مدت 12، 13، 14 سال است که من جوایز را با او تقسیم می‌کنم. من هرگز او را به عنوان یک رقیب ندیدم. او همیشه بهترین‌ها را برای تیمش امتحان کرد و من بهترین‌ها را برای تیم خودم. من همیشه با او احساس خوبی داشتم. مطمئن هستم اگر از او بخواهید همین حرف را می‌زند. اما ما می‌دانیم که در فوتبال، مردم همیشه به دنبال رقابت برای ایجاد هیجان بیشتر هستند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала