Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما به رکورد اسطورۀ رئال مادرید رسید

© AFP 2023 / FILIPPO MONTEFORTEکریم بنزما و زین الدین زیدان
کریم بنزما و زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم فرانسوی رئال مادرید با رکورد مدافع پیشین این تیم برابری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما با 527 بازی به رکورد بازی‌های روبرتو کارلوس برای کهکشانی‌ها رسید. پیش از مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها، روبرتو کارلوس مدافع سابق تیم مادریدی رکورد دار بیشترین بازی برای این تیم در بین بازیکنان خارجی تاریخ این باشگاه بود.

بنزما - اسپوتنیک افغانستان
لیگ قهرمانان اروپا؛ نجات رئال از پرتگاه سقوط به سمت تاج شاهی

مهاجم فرانسوی رئال مادرید از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفت و به این ترتیب برای پانصدو بیست و هفتمین بار برای کهکشانی‌ها به میدان رفت و به رکورد روبرتو کارلوس برزیلی رسید. او در این بازی گل های اول و دوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

بنزما حالا با یک بازی دیگر به تنهایی بیشترین بازی برای رئال مادرید را به عنوان یک بازیکن غیر اسپانیایی خواهد داشت. او در این رابطه می‌گوید:«افتخار می‌کنم که با رکورد روبرتو کارلوس برابری می‌کنم زیرا او اسطوره باشگاه است. خوشحال هستم و به جلو حرکت می‌کنم.»

 بنزما که سال 2009 به رئال مادرید پیوست در این مدت 250 گل برای این تیم به ثمر رسانده و به همراه این تیم سه بار قهرمان لالیگا و 4 بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است. چهارشنبه شب در چهارچوب مسابقات هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف تیم مونشن گلادباخ رفت.

گفتنی است، رائول گونزالس با 741 بازی رکورددار بیشترین حضور در ترکیب رئال مادرید است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала