Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ نجات رئال از پرتگاه سقوط به سمت تاج شاهی

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر بنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب تیم رئال مادرید با درخشش بنزما راهی دور بعد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ امشب آخرین شب از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود که طی آن تیم‌های رئال، بایرن، اتلتیکو، منچسترسیتی و پورتو توانستند حریفان شان را شکست داده و جواز صعود گرفتند‌.

در ورزشگاه آلفردو دی‌ استفانو، رئال مادرید از تیم گلادباخ میزبانی کرد و سرانجام 2-0 به برتری رسید.

در این بنزما هر دو گل میزبان را با ضربات سر تماشاسی وارد تور دروازه نمود. گل‌های بنزما سبب شد که رئال 2-0 زده و این تیم به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شد.

این بازی که از گروه B بازی‌ها بود طی آن رئال به عنوان صدرنشین و با 10 امتیاز کامل راه دور بعد شد.

در حالی‌که گلادباخ با 8 امتیاز تیم دوم صعود کرد. شاختار با 7 امتیاز به لیگ اروپا رسید ولی اینتر کاملا حذف گرید. زیرا امشب با شاختار مساوی نمود.

در دیگر بازی بایرن مونیخ از گروه A، با لوکوموتیو روبرو شد و این تیم را 2-0 شکست داد. در دیگر بازی از این گروه، تیم سالزبورگ با اتلتیکو روبرو شد و با دو گل باخت تا بایرن با 16 امتیاز و اتلتیکو با 9 امتیاز به دور بعد صعود نماید. از این میان سالزبورگ رهسپار لیگ اروپا شد و لوکوموتیو حذف گردید.

بازی‌های گروه C نیز برگزار شد که من‌سیتی 3-0 از سد مارسی گذشت و پورتو هم در زمین المپیاکو 2-0 برنده شد. از این گروه من‌سیتی به عنوان صدرنشین و پورتو به عنوان تیم دوم صعود کرد اما المپیاکو با قرار گرفتن در رده سوم راهی لیگ اروپا گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала