Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مالک پی‌اس‌جی: نیمار و امباپه در پاریس می‌مانند

© AFP 2023 / Lionel Bonaventureنیمار و الخلیفی
نیمار و الخلیفی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مالک قطری باشگاه پاری‌سن‌جرمن می‌گوید مذاکرات برای تمدید قرارداد با دو ستاره این باشگاه جریان دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ناصر الخلیفی مدیر باشگاه پاری‌سن‌جرمن اعلام کرد که امباپه و نیمار دو ستاره این تیم در پاریس خواهند ماند.

Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
خط و نشان نیمار به بارسلونا: ایده ترک پی‌اس‌جی حتا به ذهنم خطور نمی‌کند
الخلیفی با خوش‌بینی از ماندن کیلیان امباپه و نیمار در پی‌اس‌جی گفت:«با نیمار و امباپه صحبت کردیم. صحبت‌های ما محرمانه است اما اطمینان زیادی به نتایج آنها دارم. شخصا حس خوبی دارم و مطمئنم که هر دو تمدید خواهند کرد. هر دو دوست دارند در پی اس جی بمانند.»

از بزرگترین دغدغه های پی اس جی تمدید با ستاره های بزرگش است. نیمار و کیلیان امباپه تنها تا جون 2022 قرارداد دارند و به خصوص اخبار و شایعات زیادی در مورد جدایی امباپه و انتقالش به رئال نیز به گوش می‌رسد. ماندن نیمار در پی‌اس‌جی محتمل به نظر می‌رسد چرا که این بازیکن اخیرا از حضور مسی در تیم پاریسی نیز استقبال کرده تا دوباره هم تیمی شوند.

در مورد امباپه اما این صحبت‌ها تا حدودی با شگفت زدگی رئال مادرید همراه بوده است. رئال مادرید جدی ترین مشتری امباپه است و در ماه های اخیر این بازیکن با هدف پیوستن به رئال مادرید از تمدید قرارداد سر باز زده چرا که امیدوار است در سال 2021 به رئال مادرید بیاید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала