Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مودریچ در تلاش ثبات دوباره در مادرید

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер"- "Реал"
لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер- Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکامودریچ ستاره کروات رئال مادرید در چند بازی اخیر به شدت توانسته ثبات خود را به دست آورد و یکی از مهره‌های کلیدی زیدان در تقابل با حریفان بوده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید چهارشنبه شب با پیروزی راحت در خانه مقابل بروسیا مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان خود را نجات داد و مودریچ بهترین بازیکن زمین بود.

هافبک کروات قبل از این‌که از زیدان بخواهد چند مسابقه را پشت سر بگذارد تا به او کمک کند ریتم مسابقه‌اش را بازی کند، در چهار راه زندگی حرفه‌ای‌اش قرار داشت.

در حالی که در ابتدا تردید داشت، سرمربی فرانسوی گزینه‌های خود را تمام کرده و با خواسته‌های ستاره کروات سازگار شد و همه پاداش‌های خود را گرفته‌اند.

نمایش مودریچ در برابر تیم عالی "مارکو رُز" بازگشت به بهترین روزهای او در پایتخت اسپانیا بود، روزهایی که او به طور مرتب از میانه میدان مسابقه‌ها را اجرا می‌کرد و به کریستیانو رونالدو و همکارانش اجازه می‌داد تا از این افتخارات استفاده کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Luka Modric (@lukamodric10)

عبور او بی عیب بود؛ هنگام حمله لوس بلانکوس او به جیب‌های فضا رسید و او هرگز مالکیت توپ را از دست نداد.

مودریچ در تعطیلات اخیر بازی‌های ملی اظهار داشت: "بهتر است وقتی چندین مسابقه پشت سر هم انجام می‌دهم، نه اینکه آنها در حال حاضر از من استفاده نکنند."

این پیامی به زیدان و پیامی بود که سرمربی فرانسوی از آن استفاده نمود، اگرچه وی پس از شکست دوم مقابل شاختار دونتسک با دیدن فاجعه احتمالی سقوط به لیگ اروپا گزینه دیگری نداشت.

از آن زمان وقفه بازی‌های ملی، مودریچ در عرض دو و نیم هفته هر مسابقه رئال از ابتدا در ترکیب قرار داشته است.

این 7 مسابقه متفاوت و بدون استراحت برای یک بازیکن در اواسط سی سالگی است. شایان ذکر است که در آن بازی‌ها او در 6 بازی 90 دقیقه کامل بازی کرده و در دقیقه 70 مقابل آلاوز از بازی خارج شد.

View this post on Instagram

A post shared by Luka Modric (@lukamodric10)

آنچه زیرمجموعه جالب توجه این شکل غنی از فُرم است، این واقعیت که مطمئناً در مورد تمدید قرارداد بالقوه مادرید برای این بازی ساز باز می‌شود.

علی‌رغم اختلافات قبلی با ایده ترک سانتیاگو برنابئو پس از کسب توپ طلا در سال 2018، مودریچ اکنون تصمیم گرفته که در رئال مادرید بازنشسته شود.

رئالی که در حال حاضر بازی می‌کند، توانایی از دست دادن او را ندارد. هیچ کس در تیم قادر به انجام کارهای مشابه وی نیست و رفتن به بازار برای یافتن چنین بازیکنی بسیار گران است که در زمان مسئولیت مالی نیز گزینه‌ای نیست.

مودریچ با کارهای آمادگی جسمانی فوق العاده خوب از بدن خود مراقبت می‌کند و دلیلی ندارد که او نتواند چند فصل دیگر در سطح بالایی بازی کند و اگر مثل چهارشنبه بازی می‌کند، مشکلات زیدان در خط میانی می‌تواند برای آینده قابل پیش بینی قابل هضم باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала