Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلابا رئالی میشود؟

© AFP 2023 / DAVID RAMOS / POOL / AFPFreude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020
Freude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه نزدیک به باشگاه رئال مادرید از احتمال امضای قرارداد رئال مادرید با مدافع آزاد بایرن در فصل آینده خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، مارکای اسپانیا در خبر امروز خود مدعی شد که رئال مادرید قصد دارد به صورت رایگان ستاره اتریشی بایرن مونیخ را به برنابئو آورد.
همچنان موضوع تمدید قرارداد «دیوید آلابا» با بایرن مونیخ در هاله‌ای از ابهام است و مشخص نیست این بازیکن در جمع باواریایی‌ها می‌ماند یا تابستان به صورت رایگان تیم را ترک می‌کند. باشگاه بایرن مونیخ 2 ماه گذشته بود که در بیانیه‌ای اعلام کرد که با دیوید آلابا تمدید نخواهد کرد و به احتمال فراوان ستاره اتریشی فصل آینده در بایرن توپ نخواهد زد.

​به همین بهانه باشگاه رئال مادرید در صدد خرید آلابا از بایرن مونیخ قرار گرفته و مذاکرات را با این باشگاه آغاز خواهد کرد.
طبق خبر مارکا از روز اول ژانویه سال 2021 ، سران رئال برای خرید این بازیکن با مونیخی‌ها مذاکره خواهند کرد تا او را تابستان به صورت رایگان به برنابئو آورند.
دیوید آلابا از سال 2010 برای بایرن مونیخ توپ زده و یک سال نیز به صورت قرضی در سال 2011 برای باشگاه هوفن‌هایم توپ زده است. این بازیکن اتریشی در این سال‌ها به یکی از بازیکنان تاثیرگذار در ترکیب باواریایی‌ها لقب گرفت و توانست 401 بازی برای این تیم تاکنون به ثبت رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала