Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره نفرین شده تاتنهام در فهرست خریدهای زمستانی پی‌اس‌جی

© REUTERS / MATTHEW CHILDSАтакующий полузащитник "Тоттенхема" Лукас Моура празднует свой третий гол в полуфинальном матче Лиги Чемпионов УЕФА против команды "Аякс" (8 мая 2019). Амстердам
Атакующий полузащитник Тоттенхема Лукас Моура празднует свой третий гол в полуфинальном матче Лиги Чемпионов УЕФА против команды Аякс (8 мая 2019). Амстердам - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن تصمیم دارد در ماه جنوری دله آلی هافبک انگلیسی تاتنهام که از شرایط خودش در این باشگاه راضی نیست را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، دله آلی بازیکن با استعداد که یکی از پدیده‌های فوتبال کشور انگلیس و تاتنهام لقب گرفته بود، حالا آنقدر در این تیم نیمکت نشین بوده که جایگاه خود را در تیم ملی انگلیس نیز از دست داده است.

Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
ستاره تاتنهام رکورد استثنایی به ثبت رساند + عکس

 خوزه مورینیو سرمربی پرتگالی تاتنهام اعتمادی به دلی آله ندارد و اخیراً به این بازیکن غمگین خطاب کرده که این موضوع نشان دهنده پایان کار او در لندن می‌باشد.

باشگاه پاری‌سن‌جرمن با توجه به شرایط هافبک ملی‌پوش انگلیسی تمایل دارد او را به خدمت بگیرد و مدیران این باشگاه در جنوری برای جذب او اقدام خواهند کرد.

 قهرمان فصل قبل لیگ یک فرانسه و صدرنشین فعلی جدول لیگ 1،  تابستان هم برای جذب اَلی به صورت قرضی پیشنهاد داده بود که باشگاه تاتنهام علاقه‌ای به این انتقال نداشت.

گفته می‌شود که حالا تاتنهام به جدایی او راضی است و در صورتی که پیشنهاد پاریسن‌جرمن قانع کننده باشد، باشگاه لندنی با جدایی او موافقت خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала