Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بایرن: لواندوفسکی شایسته‌ترین فرد برای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال است

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هانسی فلیک سرمربی موفق بایرن مونیخ پس از مشخص شدن نامزدان نهایی جایزه بهترین بازیکن سال فیفا، مدعی شد که روبرت لواندوفسکی شایسته‌ترین فرد برای برنده شدن این جایزه است.

به گزارش اسپوتنیک، هیچ‌کسی از نقش روبرت لواندوفسکی در قهرمانی‌های بایرن مونیخ در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا، جام حذفی و سوپر کاپ اروپا انکار کرده نمی‌تواند زیرا او با گُل‌های سرنوشت سازش پایه‌گذار موفقیت‌های بزرگ باواریایی‌ها بوده و تأثیر زیادی در رسیدن این تیم به چنین جایگاهی داشته است.

فلیک - اسپوتنیک افغانستان
فلیک بهترین مربی سال اروپا + عکس

درخشش این بازیکن سبب شده فیفا او را در کنار رونالدو و مسی به عنوان یکی از سه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن سال معرفی و بسیار از کارشناسان شانس او را بیشتر از دو ستاره درخشان فوتبال می‌دانند.

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ که در کنار بیلسا و کلوپ نامزد دریافت جایزه بهترین مربی سال است، در حمایت از شاگردش گفت‌وگویی انجام داد و او را شایسته‌ترین گزینه برای دریافت این جایزه عنوان کرد.

او در این مورد به رسانه‌های آلمانی گفت:" همۀ ما در این باشگاه امیدواریم كه او به عنوان بهترین بازیکن امسال انتخاب شود، زیرا او شایسته آن است. همه ما فقط می توانیم صبر کنیم و ببینیم که چگونه رای‌گیری صورت می گیرد، اما در این فصل او کاملاً شایسته است و باید این جایزه را برنده شود".

برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا به تاریخ 17 ماه جاری مشخص می‌شود و مهاجم پولندی شانس زیادی برای برنده شدن این جایزه دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала