Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز عامل پیوستن مسی به اتلتیکو؟

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020 Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020  Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوکه هافبک و کاپیتان تیم فوتبال اتلتیکو مادرید برای پیوستن ابر ستاره دنیای فوتبال به این تیم ابراز تمایل کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کوکه، کاپیتان اتلتیکو مادرید در نزدیکی جدال با رئال مادرید در هفته سیزدهم لالیگا در استادیوم دی استفانو مصاحبه ای با آاس انجام داد و در خصوص دربی مادرید و احتمال پیوستن لیونل مسی به اتلتی صحبت کرد. به گزارش طرفداری، کوکه در مصاحبه با آاس گفت:
سخت است که مسی به اتلتیکو مادرید بیاید
احتمال پیوستن لیونل مسی به اتلتیکو مادرید؟ او پسر خوبی است (خنده). اما سخت است که او به تیم ما بیاید. مسی تمام فوتبالش را در بارسلونا گذرانده و جدا کردن او از بارسلونا سخت خواهد بود. گاهی اوقات با رفقا در خصوص آمدن مسی به اتلتیکو مادرید شوخی می کنیم و می گوییم چطور می توانیم او را برای آمدن به اتلتیکو مادرید متقاعد کنیم؟ به نظر من با نگاه کردن به جنبه مالی قضیه، خیلی سخت است که مسی به اتلتی بیاید زیرا تیم ما نمی تواند دستمزدی که او در بارسلونا می گیرد را پرداخت کند. بازیکنان به خاطر عطش و انگیزه قهرمانی فوتبال بازی می کنند و برخی به همین خاطر به باشگاه هایی می روند که بتوانند قهرمانی کسب کنند. شاید سوارز بتواند مسی را برای انتقال به بارسلونا متقاعد کند. ما تیمی فوق العاده داریم، بازیکنان ما ستاره هستند و امیدواریم سال خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشیم. خود سوارز هم عطش بسیار بالایی برای موفقیت دارد و البته از این ویژگی او تعجب نکردیم زیرا سوارز همیشه یک قهرمان است.

​با احترام به رئال مادرید، ترسی از آن ها نداریم
دربی دیداری هیجان انگیز و همیشه حساس است زیرا مهم نیست کجای جدول هستید. رئال مادرید همیشه رئال مادرید است. آن ها همیشه برای قهرمانی در تمام مسابقات می جنگند. همه می گویند رئال مادرید ضعیف شده اما آن ها همیشه برای قهرمانی مبارزه می کنند و باید به آن ها احترام بگذاریم. با این حال، ترسی از آن ها نداریم و برای کسب سه امتیاز بازی می کنیم. این بازی جدال دو تن از بهترین دروازه بانان جهان هم هست؛ اوبلاک و کورتوا. البته ما بهترین دروازه بان جهان یعنی اوبلاک داریم. با این وجود کورتوا هم فصلی عالی داشته است. او دورانی زیبا در اتلتیکو مادرید داشت و سپس به چلسی و رئال مادرید رفت. با این حال کورتوا هم تیمی سابق ماست و برایش آرزوی بهترین ها را داریم. برای همه هم تیمی های سابق، به جز زمانی که مقابل اتلتیکو مادرید بازی می کنند، آرزوی بهترین ها را داریم. در بازی برابر اتلتیکو، امیدواریم که آن ها همیشه شکست بخورند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала