Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامزدان جوایز سالیانه فیفا مشخص شد + عکس

© AFP 2023 / Marco Bertorello Претенденты на звание "Лучшего футболиста года" на церемонии вручения наград ФИФА в Италии
Претенденты на звание Лучшего футболиста года на церемонии вручения наград ФИФА в Италии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیفا دقایقی قبل در کنار اعلام سه نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن سال فیفا، نامزدان برنده جایزه پوشکاش، بهترین بازیکن زن و دوازه‌بان سال را نیز اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فیفا بصورت رسمی نامزدان جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال جهان را در سال 2020، اعلام کرد که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در کنار روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ سه نامزد نهایی کسب این عنوان اند.

در کنار این فیفا سه نامزد نهایی بهترین بازیکن زن سال را معرفی کرد که لوسی برنز از انگلیس و باشگاه المپیک لیون/ منچسترسیتی، پرنیل هاردر از کشور دانمارک و ولفسبورگ / چلسی، وندی رنارد از کشور فرانسه و باشگاه المپیک لیون سه نامزد نهایی این جایزه اند.

نامزدان جایزه بهترین گُل سال یا پوشکاش نیز جورجیان دی آراسکاتا در دیدار چه ارا مقابل فلامینگو، سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام مقابل برنلی و لوئیز سوارز در دیدار بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید سه نامزدان نهایی اند.

سه نامزد بهترین دروازه‌بان سال نیز آلیسون بکر از کشور برازیل و باشگاه لیورپول، مانوئل نویر از کشور آلمان و باشگاه بایرن مونیخ و یان اوبلاک از کشور اسلوونی و اتلتیکو مادرید اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала