Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با یک معاش سی آر 7 چند لامبورگینی میتوان خرید؟

© REUTERS / SATISH KUMAR SUBRAMANIرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو یکی از ثروتمند ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و درآمد ماهیانه وی به اندازه سقف رویاهای خیلی از افراد عادی جامعه است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، پر درآمد ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال هستند.
آن‌ها در آخرین بازی از رقابت‌های دور گروهی این فصل از لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در نهایت کریستیانو رونالدو موفق شد دو گل به ثمر برساند و به همراه یوونتوس با نتیجه‌ی 3 بر 0 بارسلونا را شکست دهد.
رونالدو درآمدی سالانه 34 میلیون یورو از باشگاه یوونتوس دارد.
کریستیانو رونالدو علاوه بر دستمزدی که از باشگاه یوونتوس می‌گیرد، درآمد زیادی هم از راه تبلیغات اینستاگرام، برندینگ و سایر سرمایه‌گذاری ها دارد.

​اما اگر ما بخواهیم صرفا درآمد هفتگی کریستیانو رونالدو را در نظر بگیریم او می‌تواند هر هفته یک موتر لامبورگینی آونتادور را خریداری کند که به عبارتی کریستیانو رونالدو رونالدو ماهانه می‌تواند 4 عدد از این ماشین‌ها را بخرد.
او در حال حاضر یکی از این نوع موترها یعنی لامبورگینی اونتادور را دارد اما فوق ستاره‌ی پرتگالی ترجیح می‌دهد که کلکسیونی از خودرو های مختلف را داشته باشد.
لئو مسی هم همین گونه است و یک مجموعه‌ی کامل از موتر ها را شامل مدل های مختلفی از آئودی، فراری، مازراتی، رنجروور، کادیلاک، پاگانی و مرسدس بنز را دارد و در جاهای مختلف از ماشین های مختلف استفاده می‌کند.ش

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала