Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه جنجال های مورینیو و الی؛ دله بازیکن خوشحالی نیست

© Sputnik / Aleksei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow
United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو پس از ترک نیمکت توسط دله الی در جریان پیروزی تاتنهام برابر آنتورپ در لیگ اروپا تایید کرد که او بازیکن خوشحالی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، کارلوس وینیسیوس، بازیکن قرضی از بنفیکا، گل اول بازی را در حالی وارد دروازه کرد که پیش از آن علیرضا بیرانوند با یک عکس العمل درخشان مانع از گلزنی گرت بیل شده بود. جیوانی لوسلسو نیز در دقیقه 71 گل دوم بازی را به ثمر رساند.
شاگردان مورینیو با این پیروزی به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی مسابقات صعود کردند اما الی شب ناامید کننده‌ای را روی نیمکت سپری کرد. سرمربی تاتنهام از هر 5 تعویضش در این بازی استفاده کرد اما فرصتی برای الی پیش نیامد که وارد زمین بازی شود.

​او پس از انجام تعویض آخر وارد تونل شد اما کمی بعد به روی نیمکت بازگشت. مورینیو پس از بازی درباره اتفاقات رخ داده به خبرنگاران گفت: " اجازه بدهید از واقعیت فرار نکنیم. البته که بازیکن نیمکت نشین وقتی می‌فهمد هر 5 تعویض انجام شده بازیکن خوشحالی نیست و من از او انتظار ندارم که خوشحال باشد. من به او گفتم برود. من به همه بازیکنان گفتم زمین را ترک کنند چون وقتی هوا سرد است ترجیح می‌دهم که آنها به رختکن بروند و دوش بگیرند. من به آنها گفتم بروم و بعضی ترجیح دادند بمانند. وینکز تصمیم گرفت برود و من از این کار خوشحالم چون من کسی بودم که گفتم چنین کاری انجام شود. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала