Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای بزرگ بازیکن یونایتد: این فصل می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم

© REUTERS / POOLمانشستر يونايتد يودع الدور قبل النهائي من الدوري الأوروبي بعد الخسارة أمام إشبيلية
مانشستر يونايتد يودع الدور قبل النهائي من الدوري الأوروبي بعد الخسارة أمام إشبيلية - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برونو فرناندز پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه نوامبر لیگ برتر انگلیس مدعی شد که یونایتد می‌تواند‌ در فصل جاری قهرمان لیگ شود.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در فصل جاری عملکرد پر فراز و نشیبی داشته و در حال حاضر تیم ششم جدول لیگ برتر است. این تیم در لیگ قهرمانان با وجود آن که قبل از دیدار هفته ششم صدرنشین بود، با شکست برابر لایپزیگ به لیگ اروپا سقوط کرد و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

برونو فرناندز بازیکن جدید منچستریونایتد  Russia World Cup Portugal Training - اسپوتنیک افغانستان
سولسشایر: فرناندز تأثیر رونالدو را در من‌یونایتد دارد

این تیم فردا شب به مصاف منچسترسیتی در دربی شهر منچستر خواهد رفت و دیدار دشواری در پیش دارد. برونو فرناندز بازیکن پرتگالی این تیم که امروز جایزه بهترین بازیکن ماه نوامبر را کسب کرد، در آستانه این دیدار مهم تیمش را مدعی قهرمانی عنوان کرد و اظهار داشت که تا زمان قهرمانی آرام نخواهد نشست.

او به سایت رسمی لیگ برتر گفت: " کسب این جایزه دشوار است بنابراین من از این که برای سومین بار چنین جایزه‌ای دریافت کردم افتخار می‌کنم. اما زمانی خوشحال خواهم بود که قهرمان لیگ برتر شویم. دلیل حضورم در انگلیس و چنین باشگاه بزرگی قهرمانی در لیگ برتر بود و من فکر می‌کنم ما شانس کسب این موفقیت را در فصل جاری داریم".

فرناندز در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده است که یونایتد فصل گذشته به دلیل درخشش او سوم شد و توانست به لیگ قهرمانان اروپا راه‌یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала