Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اظهارات پدر هالند در مورد آینده پسرش؛ در دورتموند خوشحال است اما چالش‌ها را دوست دارد

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلف اینگه هالند، پدر و نماینده ارلینگ هالاند، در مورد آینده‌ای پسرش با رسانه‌ها صحبت کرد و مدعی شد که پسرش چالش‌ها را دوست دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره جوان دورتموند درخشش بی‌نظیر در این تیم داشته و توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ چون رئال مادرید، منچسترسیتی، یونایتد، لیورپول، پی‌اس‌جی و بارسلونا را به خود جلب کرده است.

ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ارلینگ هالند؛ مرد نارویژی از رونالدو عبور کرد

این بازیکن که اخیراً به عنوان پسرطلایی از سوی توتو اسپورت معرفی شد، تاکنون در 14 بازی به طور خیره کننده 17 گل به ثمر رسانده و به طور متوسط ​​هر 66 دقیقه یک گل زده است.

بسیاری از علاقه‌مندان فوتبال دوست دارند تا بدانند که این بازیکن در آینده در چه باشگاهی توپ خواهد زد و تصمیمش در مورد آینده چیست.

آلف اینگه هالند، بازیکن سابق لیدز و منچسترسیتی، پس از برنده شدن پسر طلایی پسرش در گفتگو با توتواسپورت، از خوشحالی خانواده صحبت کرد و در مورد آینده او نیز اشاراتی داشت.

او در این مورد گفت:" ما بسیار افتخار می کنیم. ما دو سال است که در خانه درباره این جایزه صحبت می کنیم. او بسیار خوشحال است. حالا او در دورتموند خوشحال است، اما ارلینگ عاشق چالش‌ها است و در فوتبال هرگز نمی دانید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما خواهیم او را در جایگاه بهتری ببینیم".

این در حالی‌ست که بسیاری از کارشناسان آینده او را در رئال مادرید می‌بینند و این باشگاه تمایل شدید به جذب این بازیکن دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала