اعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به یورش های راکتی امروز در کابل

© facebook Ministry of Interior Affairs, Afghanistanاعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به یورش های راکتی امروز در کابل
اعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به یورش های راکتی امروز در کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور داخله افغانستان در پیوند به یورش های راکتی امروز در کابل با نشر اعلامیه ای اطمینان داده است، که دست اندرکاران این یورش ها را دستگیر و جزای کار شان خواهد رساند. 
کابل بار دیگر مورد حملات راکتی قرار گرفت - اسپوتنیک افغانستان
کابل بار دیگر مورد حملات راکتی قرار گرفت

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله افغانستان امروز شنبه ۲۲ قوس ۱۳۹۹ نوشت: تلاش دشمنان مردم افغانستان در ماه‌های اخیر با تشدید خشونت‌ها و به خیال سقوط برخی ولسوالی‌ها به ناکامی مواجه شد. آنان میدان جنگ را باخته‌اند وبا تغییر رویکرد، روی اهداف نرم متمرکز شدند، که با اطمینان می‌گوییم که نیروهای قهرمان امنیتی و دفاعی کشور هر عمل وحشیانه تروریستان را پاسخ داده‌اند.
این وزارت نوشته است، که در پیوند به یورش های نرم دشمن بالای مردم، اخیراً نیروهای قهرمان امنیتی چندین گروه خورد و بزرگ تروریستی را که در سازماندهی و انجام حملات تروریستی در کابل نقش داشتند، بازداشت کرده‌اند. به هموطنان عزیز خود به خصوص شهروندان کابل اطمینان می‌دهیم که رویداد تروریستی امروز کابل با جدیت تمام زیر بررسی قرار دارد و عاملان این جنایت بازداشت و به کیفر خواهند رسید.
این وزارت افزوده است، که در پیوند به همین خشونت‌ها صبح امروز، دشمنان مردم افغانستان با استفاده از یک موتر نوع "سراچه" ده فیر مرمی راکت را از ساحه لب جر، مربوطات حوزه چهارم بر بخش‌های شهر کابل پرتاب نمودند که این راکت‌ها بر ساحات مسکونی هواشناسی و زن‌آباد مربوطات حوزه نهم و منطقه خواجه‌رواش مربوط حوزه پانزدهم اصابت نموده‌اند که در نتیجه اصابت این راکت‌ها، یکتن از هموطنان ملکی ما شهید و دو تن از هموطنان ما زخمی شده‌اند.

در همین حال، اداره هوانوردی ملکی افغانستان هم می گوید، که در راکت پراگنی های امروز "هیچگونه خسارت مالی و جانی در محدوده میدان هوایی بین المللی کابل وارد نشده است".

این اداره می گوید، که پس از این رویداد، پروازها برای دوساعت متوقف شده بودند و دوباره از سر گرفته شدند.

یادآوری می کنیم، که صبح امروز شهر کابل هدف ده راکت قرار گرفت. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала