رکورد دیگر در شناسایی بیماران کرونایی در امریکا

© AFP 2023 / Spencer Platt / Getty Imagesرکورد دیگر در شناسایی بیماران کرونایی در امریکا
رکورد دیگر در شناسایی بیماران کرونایی در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر پایه داده های دانشگاه جانز هاپکینز در ۲۴ ساعت گذشته شمار دچار شدگان به ویروس کرونا در امریکا با ثبت رکورد جدید ۲۳۵ هزار و ۸۴۴ مورد، از مرز ۱۵.۸ میلیون نفر عبور کرد.

جان باختن بیش از ۳۵۰۰ بیمار کرونایی در یک شبانه روز در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
جان باختن بیش از ۳۵۰۰ بیمار کرونایی در یک شبانه روز در امریکا
به گزارش اسپوتنیک، بر پایه داده های تازه ای دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم سه هزار و ۴۴۹ مورد جدید، شمار قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده به ۲۹۵  هزار و ۴۵۰ افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، با دچار شدن دست‌کم ۲۳۵ هزار و ۸۴۴ مورد جدید، مجموع دچار شدگان به ویروس کرونا در ایالات متحده امریکا به ۱۵ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۷۸۹ نفر رسید.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جان هاپکینز با آمار یک روز پیش این مرکز نشان می‌دهد شمار قربانیان کرونا در امریکا افزایش چشمگیری داشته است و شمار دچار شدگان به این ویروس ناشناخته در این کشور نیز دوباره رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

یادآوری می کنیم، که از طرف دیگر، پایگاه اطلاع رسانی «ورلد اُ میترز»، مجموع مبتلایان به کروناویروس در امریکا را ۱۶ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۴۵۸ نفر و مجموع قربانیان «کووید-۱۹» در این کشور را ۳۰۲ هزار و ۷۵۰ نفر گزارش کرده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала