صالح: طالبان داعشی هشدار دادند که کابل را مسلخ شیعیان می‌سازند

© Photo / FB/Amrullah salehامرالله صالح
امرالله صالح - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون اول ریاست جمهوری اعلام کرده که «طالبان داعشی» هشدار داده‌اند اگر زندانیان‌شان اعدام شوند، کابل را به مسلخ شیعیان مبدل می کنند

به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح، معاون اول ریاست‌جمهوری می‌گوید که از طرف «طالبان داعشی» در یک پیام کتبی هشدار دریافت کرده‌اند که اگر زندانیان‌شان اعدام شد، کابل را به مسلخ «کشتارگاه» شیعیان تبدیل خواهند کرد.

هشدار صالح به داکتران: از تصاویر اعضای بدن در لوحه‌های خود استفاده نکنید - اسپوتنیک افغانستان
هشدار صالح به داکتران: از تصاویر اعضای بدن در لوحه‌های خود استفاده نکنید

آقای صالح صبح امروز (شنبه، 22 قوس) در صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک خود نوشته است که «طالبان داعشی» همچنان هشدار داده‌اند که افراد اختطاف‌شده سر خواهند برید.

صالح همچنان نوشته است: «من به ریاست امنیت ملی کابل هدایت دادم که تمام طالبان داعشی که در چنگال قانون استند به شبکه‌های خود پیام بدهند که دولت همه شجره‌ی آنها را می‌شناسد. این‌که تا اکنون مهار نشده‌اند بحث علیحده است که رابطه‌ی مستقیم به قابلیت‌ها و توانایی ما دارد.»

معاون اول ریاست‌جمهوری در عین حال تأکید کرده است که هیچ تهدیدی مانع معرفی چهره‌ی «آدم‌کشان» نخواهد شد. او یک‌بار دیگر از قوه‌ی قضاییه‌ی کشور خواسته است که این «خوانخوارها» را محاکمه‌ی علنی کرده و روند دادگاهی کسانی‌که قبلا بازداشت شده‌اند، سرعت بدهد.

معاون نخست ریاست جمهوری در ادامه، حمله راکتی امروز در شهر کابل را ناکامی خوانده و گفته‌است که تلاش می‌کند «این لکه ناکامی» را از روی حکومت پاک کند.

به گفته او، در حمله راکتی امروز یک نفر کشته شده و یک نفر دیگر زخم برداشته‌است.

از سوی دیگر، معاون اول ریاست جمهوری از امنیت ملی کابل بخاطر عملیات های موفقانه شان در دستگیر بازهم یک شبکه تروریستی سپاس گزاری کرده‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала