Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دربی مادرید؛ بارسا میخواهد بازی مساوی شد

© REUTERS / Juan MedinaБолельщики на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بهترین نتیجه برای بارسا در مسابقه حساس امشب در دربی مادرید، مساوی است.

به گزارش اسپوتنیک، در یکی از حساس ترین بازی های امشب لالیگا دو تیم رئال و اتلتیکو به مصاف هم خواهند رفت.

دیداری که نتیجه آن تاثیر زیادی در بالای جدول دارد و نه تنها برای هر دو تیم، بلکه برای سایر تیم های تعقیب کننده صدر جدول هم مهم است.

نمایش چشمگیر اتلتیکومادرید در رقابت های این فصل با (هشت برد و دو تساوی) باعث شده تا این تیم بیشتر از بارسا و رئال شانس قهرمانی برای لالیگا باشد.

اتلتیکو در این فصل بارسا را پس از نزدیک به یک دهه در لالیگا برد و نشان داد که امسال جدی تر از سالهای قبل برای قهرمانی در فوتبال اسپانیا آماده است.

در حال حاضر دومین غول فوتبال اسپانیا یعنی تیم همشهری و رقیب سنتی و دیرینه در مقابل تیم سیمئونه قرار دارد.

اتلتیکو فعلا با 26 امتیاز صدرجدول است و رئال که 6 امتیاز با این تیم فاصله دارد در رده چهارم است.

اتلتیکو در صورت پیروزی اختلاف 9 امتیازی را با تیم زیدان در صدر جدول ایاد خواهد کرد. البته پیروزی اتلتی ها یک ضرر بسیار بزرگ برای بارسا هم به حساب می آید، زیرا اختلاف این تیم با تیم کومان نیز به عدد 15 خواهد رسید.

البته بارسا هم فردا با لوانته مسابقه میدهد و تیم کومان پس از شکست سنگین برابر یوونتوس محکوم به پیروزی در این مسابقه است.

با این حال امروز هواداران و بازیکنان بارسلونا باید امیدوار باشند که اتلتیکو در مقابل مادرید پیروز نشود، بدون شک بهترین نتیجه برای تیم کومان تقسیم امتیازات بین دو تیم است، زیرا بارسا این را خوب میفهمد که در پایان فصل تنها تیم هایی که میتوانند قهرمانی را از بارسا بگیرند، همین تیم های شهر مادرید خواهند بود.

با این حال باید دید تیم زیدان که پس از صعود به عنوان صدرنشین به دور یک هشتم لیگ قهرمانان کمی روحیه گرفته در مقابل تیمی که تا کنون 21 گل در لالیگا زده و فقط 2 گل خورده چه نتیجه ای را ثبت خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала