Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشکل بزرگ رئال در راه جذب آلابا

© AFP 2023 / DAVID RAMOS / POOL / AFPFreude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020
Freude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در راه جذب داوید آلابا مشکل بزرگی دارد و در صورتی که این مدافع اتریشی مبلغ درخواتسی دستمزد خودش کاهش را ندهد، نمی‌تواند او را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً باشگاه بایرن مونیخ  اعلام کرد که آنها به مذاکرات خود برای تمدید قرارداد با داوید آلابا پایان داده‌اند چرا که موفق به جلب رضایت این بازیکن برای تمدید نشده اند.

داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان
آلابا در دستور کار؛ جانشین راموس از بایرن مونیخ میاید

حالا از رئال مادرید و بارسلونا به عنوان مشتری‌های اصلی آلابا نام برده می‌شود که در این میان کهکشانی‌ها شانس بیشتر نسبت به کاتالان‌ها برای جذب او دارند.

رسانه‌ها اسپانیایی اما از وجود مشکل در راه جذب این بازیکن خبر می‌دهند و مدعی اند که مدیران این باشگاه رقم دستمزد مدافع اتریشی را هنگفت تصور می‌کنند و ممکن است از جذب او منصرف شوند.

براساس ادعای اسپورت، آلابا برای تمدید قرارداد از بایرن مونیخ سالانه 20 میلیون یورو تقاضا کرده بود و مدیر برنامه‌های این بازیکن اخیراً اعلام کرده که تنها با باشگاهی وارد مذاکره خواهد شد که چنین دستمزد به موکلش بدهد.

گفته می‌شود که پاریسن‌جرمن و منچسترسیتی مشکلی برای پراخت چنین مبلغی ندارند و احتمال دارد این مدافع در زمستان راهی یکی از این دو تیم شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала