کشته شدن سه تن از افراد ملکی در فاریاب

© Sputnikکشته شدن سه تن از افراد ملکی در فاریاب
کشته شدن سه تن از افراد ملکی در فاریاب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع محلی در ولایت فاریاب، از تیرباران شدن یک مرد در برابر چشمان خانواده اش در ولسوالی کوهستان و حلق آویز شدن یک جوان و یک زن در ولسوالی کوهستان، خبر داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، روح الله میرزاد ولسوال کوهستان ولايت فارياب، به آژانس خبرى پژواک گفت: «یک مرد 45 ساله به نام بسم الله که هفتۀ پیش برای بار دوم عروسی کرده بود، بامداد امروز چهار فرد مسلح منسوب به گروه طالبان در مسیر راه منطقه از موتر پايينش کرده در برابر چشمان زن، دختر و مسافرین تیربارانش کردند».

وى افزود که مقتول، از اقارب وی بود که از دوسال بدینسو به حیث محافظ در دفتر اکتید کار می کرد، ده روز قبل با یک زن بیوه در شهر میمنه ازدواج نمود.

موصوف افزود که بسم الله، شام دیروز با زن قبلی و دختر تازه عروسش، از شهر میمنه به سوی ولسوالی کوهستان در حرکت بود که در نزدیک بندر، تیربارانش کردند.

حملات طالبان جان 134 غیرنظامی افغان را گرفته است  - اسپوتنیک افغانستان
حملات طالبان جان 134 غیرنظامی افغان را گرفته است

 وی تاکید کرد که بسم الله، توسط طالبان تیرباران شده؛ زیرا سه ماه قبل در داخل بازار بندر، به اتهام گزارش دهی به دولت و او، از جانب طالبان لت و کوب شده بود.

اما یک مسئول طالبان در کوهستان، گفت که بسم الله، روی جنجال های فامیلى کشته شده؛ افراد اين گروه در جستجوی قاتلینش هستند.

این منبع طالبان گفت که بسم الله با خانم یک سرباز دولت به نام ربانی که 6 ماه قبل کشته شده بود، با مداخله وکیل محب الله به تازه گی ازدواج کرد، ورثه مقتول و اقارب زن، از این موضوع ناراض بودند، روی این ملحوظ به وسیلۀ آن به قتل رسیده است.

به اساس يک خبر ديگر، يک زن در ولسوالى بلچراغ حلق آويز شده و يک جوان چهارده ساله، خود را حلق آويز نموده است.

 در همین حال، منابع معتبر، از حلق آویز شدن یک زن و یک جوان در ولسوالی بلچراغ خبر دادند.

 يک منبع معتبر امنيتى در فارياب که نخواست نامش درگزارش گرفته شود، گفت که  یک زن 35 ساله به نام زلیخا، دو روز قبل در ساحه بین طالبان و دولت لادرک شده بود،  جسدش چاشت امروز 22 قوس از یک خانه خالی از سکنه، در حالیکه حلق آویز بود، به دست آمد که نهایت شکنجه شده بود.

همچنان وی افزود که  یک جوان 14 ساله به نام احمد جاوید در ولسوالى بلچراغ نیز امروز روی خشونت های خانواده گی خود را حلق آویز نموده به زندگی اش خاتمه داد.

داکتر پرویز مصلح مسئول کلینیک صحی ولسوالى بلچراغ، به پژواک تائید کرد که جسد یک زن 35 ساله و یک جوان 14 ساله، در کیلینک انتقال یافته بود که بر اساس مشاهدات طب عدلی، هر دو حلق آویز شده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала