Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: در دربی از رئال حمایت می‌کنم، بدون اعتماد به نفس بازیکنان کاری از جانب من ساخته نیست

© REUTERSرونالدو کومان
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا پس از نتایج ضعیف در رقابت‌های لالیگا و شکست برابر یوونتوس، در مورد شرایط تیمش صحبت کرد و اظهار داشت که بازیکنان باید با اعتماد به نفس وارد زمین شوند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در فصل جاری رقابت‌های لالیگا، نتایج قابل قبولی کسب نکرده و با 14 امتیاز از 10 بازی در رده دهم جدول لالیگا قرار دارد.

Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
کومان: نمی‌توانم بگویم مسی بهتر از رونالدو است

این تیم که تا به حال 4  پیروزی، 4 شکست و 2 تساوی کسب کرده، بامداد دوشنبه در ورزشگاه نیوکمپ میزبان لوانته است و محکوم به پیروزی است.

نتایج ضعیف و شکست برابر یوونتوس در خانه سبب شده تا انتقادهای زیادی از سرمربی این تیم یعنی رونالد کومان صورت گیرد اما این سرمربی ضمن پذیرفتن برخی اشتباهات خودش مدعی شد که بدون اعتماد به نفس بازیکنان از جانب او کار ساخته نیست.

او در کنفرانس خبری قبل از مصاف با لوانته گفت:" آن‌ها خواهند آمد تا ما را تحت فشار قرار دهند. بنابراین ما باید فضاسازی کنیم و از فرصت هایمان استفاده کنیم. ما 3 بازی خانگی داریم و باید در هر 3 بازی پیروز شویم".
او در مورد خودش پس از این اتفاقات گفت:" حالم خوب است. از روند تیم راضی نیستم. تا تاریخ انتخابات سعی می‌کنیم با جوانان بیشترین بازده را از تیم استخراج کنیم. من نیازی به حمایت ندارم. در یک تیم بزرگ وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، مسئول اصلی سرمربی است".

او در مورد اعتماد به نفس بازیکنان گفت:"  اگر اعتماد به نفس نداشته باشید نمی توانید کار کنید. البته که من نگران هستم و در تلاش هستم مسائل را بهبود ببخشم ، اما من می دانم ما پس از آخرین نتایج باید چهره واقعی خود را نشان دهیم".

کومان در مورد دربی مادرید که قرار است امشب برگزار شود، اظهار نظر کرد و پیروزی رئال مادرید را به سود تیم خود عنوان کرد.

او در این مورد گفت:" ما می‌توانیم درباره سایر بازی‌ها اظهار نظر کنیم، اما اولین کاری که باید انجام دهیم پیروزی در بازی خودمان است. با نگاهی به جدول شکست اتلتیکو مادرید برای کم شدن اختلاف بهتر است، اما باید تمرکزمان را حفظ کنیم".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала