Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

12 تیم برتر رقابت های فوتبال جام قهرمانان افغانستان مشخص شد

© Photo / AFFاستقلال کابل
استقلال کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با مشخص شدن نمایندگان حوزه مرکز، جنوب شرق و شمال شرق کشور، 12 تیم راه یافته به دومین دوره رقاتب های لیگ قهرمانان افغانستان ACL مشخص خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک،

صبح رقابت ها در کابل، خوست و کندز نیز با مشخص شدن تیم های قهرمان و نائب قهرمان به کار خود پایان داد.

استقلال کابل قهرمان رقابت های فوتبال زون مرکز افغانستان شد

رقابت های فوتبال زون مرکز کشور که با شرکت قهرمان لیگ های کابل، پروان، پنجشیر، بامیان، کاپیسا و لوگر در استادیوم ورزشی غازی شهر کابل از اواسط هفته گذشته آغاز شده بود، امروز یکشنبه با قهرمانی تیم میزبان به کار خود پایان داد.

در این رقابت ها تیم های استقلال کابل، جبل السراج پروان، اتحاد لوگر، ماما نجف بامیان و محمد حنیفه کاپیسا با هم به صورت لیگ رقابت کردند که در نهایت  تیم استقلال کابل با کسب 9 امتیاز به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند.

همچنین نماینده ولایت پروان نیز با کسب 6 امتیاز در رده دوم ایستاد و مقام نائب قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

پس از نماینده های کابل و پروان، نمایندگان لوگر، پنجشیر، بامیان، وکاپیسا نیز در رده های بعدی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است که در این رقابت ها علی بابا  سورج از تیم استقلال کابل  بعنوان بهترین بازیکن مسابقات، صبور اسیر از تیم جبل السراج پروان به عنوان آقای گل و  زبیروجودی نیز از تیم جبل السراج پروان بعنوان بهترین دروازه بان این رقابت ها انتخاب شدند.

به این ترتیب استقلال کابل و جبل السراج پروان هر دوتیم جواز حضور در رقابت های جام قهرمانان افغانستان را بدست آوردند که به زودی در کابل برگزار خواهند شد .

جوانان واحدی«کندز» قهرمان رقابت های فوتبال زون شمال شرق شد

رقابت های فوتبال زون شمال شرق کشور که با شرکت قهرمان لیگ های تخار، بدخشان، کندز و بغلان در استادیو ورزشی ولایت کندز آغاز شده بود، با قهرمانی تیم میزبان به کار خود پایان داد.

در این رقابت ها تیم های موج ساحل تخار، استقلال بدخشان، جوانان واحدی کندز و عمر فاروق بغلان حضور داشتند در نهایت تیم جوانان واحدی کندز با کسب سه پیروزی متوالی و 9 امتیاز قهرمان این مسابقات شد.

پس از نماینده کندز، تیم موج ساحل تخار با 6 امتیاز به مقام نائب قهرمانی دست یافت و نمایندگان بغلان و بدخشان نیز در رده های بعدی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است که در این رقابت ها در محمد از تیم حضرت عمرفاروق بعنوان بهترین بازیکن مسابقات، انعام از تیم جوانان واحدی کندز به عنوان آقای گل و در نهایت نقیب الله نیز از تیم موج ساحل تخار بعنوان بهترین دروازه بان این رقابت ها انتخاب شدند.

به این ترتیب نمایندگان کندز و تخار بعنوان دو تیم برتر حوزه شمال شرق کشور، جواز حضور در رقابت های جام قهرمانان افغانستان که به زودی در کابل برگزار خواهد شد را به دست آوردند.

کلوب اتلان خوست قهرمان رقابت های فوتبال زون جنوب شرق افغانستان شد

رقابت های فوتبال زون جنوب شرق کشور که با اشتراک قهرمان لیگ های خوست، ننگرهار، لغمان، پکتیا، میدان وردک و نورستان  در استایوم ولایت خوست از هفته گذشته آغاز شده بود، امروز یکشنبه با قهرمانی تیم میزبان به کار خود پایان داد.

در این رقابت ها تیم های کلوب اتلان خوست، ننگرهار کلپ، جوانان لغمان، تلاش پکتیا، استقلال میدان وردک و فرونز کلپ نورستان حضور داشتند که به مدت 8 روز و بصورت لیگ با هم رقابت کردند که در نهایت  تیم کلوب اتلان خوست با کسب ۱۱ امتیاز به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کرد.

همچنین تیم جوانان لغمان نیز با کسب ۱۰ امتیازدرجایگاه دوم ایستاد و مقام نائب قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

پس از نماینده های خوست و لغمان، تیم های باشگاهی ننگرهار، پکتیا، میدان وردک و نورستان نیز در رده های بعدی قرارگرفتند.

لازم به ذکر است که در این رقابت ها وحیدالله از تیم تلاش پکتیا بعنوان بهترین بازیکن مسابقات، از تیم کلوب اتلان خوست فرید الله با ۴ گل زده بعنوان آقای گل و عزت الله نیز از تیم کلوب اتلان خوست بعنوان بهترین دروازه بان این رقابت ها انتخاب شدند.

کاپ بازی جوان مردانه را نیز تیم ننگرهارکلپ به خود اختصاص داد.

به این ترتیب تیم های کلوب اتلان خوست و جوانان لغمان جواز حضور در رقابت های جام قهرمانان افغانستان را بدست آوردند که به زودی در کابل برگزار خواهند شد.

 

لازم به ذکر است که قبل از این دو تیم برتر زون های غرب، شمال و جنوب غرب نیز مشخص شده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала