Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آخرین قدرت کومان در مصاف با لوانته؛ مرد هالندی با تمام توان به دنبال پیروزی

© REUTERSرونالدو کومان
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا امشب به مصاف تیم فوتبال لوانته می‌رود و مربی هالندی کاتالان‌ها این بازی را جدی گرفته و می‌خواهد از تجربه کامل‌اش استفاده نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان سرمربی بارسلونا امشب تیم‌اش را به مصاف لوانته می‌فرستد، بازی که در در نیوکمپ انجام می‌شود و مربی میزبان می‌خواهد با تمام قدرت با حریف روبرو شود. بنابراین در ترکیب 11 نفره ابتدایی مربی بارسا، بوسکتس، کوتینیو و بریتویت بازگشته‌اند و او در نقاط مهم دیگر ستاره‌هایی مانند لنگله، جوردی آلبا، مسی و گریزمان را نیز در اختیار دارد.

بنابراین کومان آزمایشاتی را علیه تیم پاکو لوپز انجام نمی‌دهد و یازده نفر را که از زمان ورود به نیمکت بارسا بیشترین شرط بندی را برای آنها کرده، ارائه خواهد داد. حداقل این تیمی است که بازیکنانی با بزرگترین نام‌ها در آن حضور دارند و کسانی که در چند وقت اخیر هزینه بیشتری روی بارسا داشته است.

بارسلونا می‌فهمد که پس از دو شکست پیاپی برابر کادیز در لالیگا و یوونتوس در لیگ قهرمانان، بسیار نامنظم در تورنمنت داخلی ظاهر شده که دو پیروزی متوالی از آن زمان نداشته و نمی‌تواند در برابر لوانته شکست بخورد.

بعد از نتایج این روز، بارسا این فُرصت را دارد که اختلاف را با موقعیت‌های برتر کاهش دهد و در صورت پیروزی، 9 امتیاز از رئال سوسیه داد و اتلتیکو مادرید عقب خواهد بود، زیرا تیم‌های صدر جدولی با 26 امتیاز اول و دوم هستند. البته هم اتلتیکو مادرید و هم بارسلونا دو بازی کمتر نسبت به تیم سن سباستین دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала