Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب تیم رویایی تاریخ فوتبال تکمیل شد؛ حضور مسی و رونالدو در کنار چند ابر ستارۀ دیگر + عکس

© AP Photo / Alastair Grantميسي رونالدو
ميسي رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانس فوتبال ترکیب تیم رویایی تاریخ را معرفی کرد که ستاره‌های مطرح دنیای مهیج فوتبال، در سیستم 3-4-3 کنار هم قرار گرفته اند.

به گزارش اسپوتنیک، مراسم توپ طلا امسال به دلیل شیوع کرونا و زود تمام شدن برخی لیگ‌ها و عدم وجود فرصت کافی برای بازیکنان برای درخشش، برگزار نشد و این نهاد به جای آن اقدام به معرفی تیم رویایی تاریخ فوتبال کرد.

چندی قبل نامزدهای تمامی پُست‌ها معرفی شد تا از میان آن‌ها کارشناسان و خبرنگاران بهترین ترکیب تاریخ را انتخاب کنند.

فرانس فوتبال امروز اعلام ترکیب برترین‌های تاریخ فوتبال یا همان «تیم رویایی طلا» را آغاز کرد و دروازه‌بان و مدافعان این تیم را در مرحله اول معرفی کرد.

براساس اعلام فرانس فوتبال، لو یاشین بهترین دروازه‌بان، کافو، پائولو مالدینی فرانز بکن بائر به عنوان بهترین مدافعان معرفی شدند.

در مرحله دوم بهترین هافبک‌ها معرفی شدند و پله، مارادونا، لوتار ماتئوس و ژاوی هرناندز به عنوان بهترین هافبک‌های تاریخ معرفی شدند.

در مرحله سوم خط حمله معرفی شد و رونالدو نازاریو، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی با اکثریت آراء به عنوان مهاجمان برتر تاریخ معرفی شدند.

سیستم ترکیب تیم رویایی 3-4-3 است و بارسلونا با چهار نماینده( مارادونا، رونالدو نازاریو، ژاوی و مسی) بیشترین نماینده را در تیم رویایی تاریخ فوتبال دارد.

این بازیکن با آرای 140  خبرنگار که عضو فرانس فوتبال اند، انتخاب شده اند و در ترکیب تیم رویایی تاریخ انتخاب شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала