Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی فداکاری نکند، درهای خروج به روی او باز است!

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси после матча против "Наполи" в Испании
Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نامزد ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید لیونل مسی اگر موضوع کاهش دستمزد را نپذیرد از این تیم کنار گذاشته خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، امیلی روسود نامزد ریاست باشگاه بارسلونا که یکی نامزها در انتخابات پیش روی ریاست این باشگاه است، می‌گوید فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا در صورتی که با مساله کاهش دستمزدها در این تیم موافقت نکند بارسا را ترک خواهد کرد.

Soccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020  Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان
لئو در آستانه رکورد تاریخی؛ پیام مسی پس از زدن گل سه امتیازی برابر لوانته
روسو در صحبتی با رسانه‌ها در این خصوص گفت:«ما با با مسی جلسه بگذاریم و از او بخواهیم که دستمزد خود را کاهش دهد. در حال حاضر حقوق بالای او مشکل‌ساز است. ما از او می‌خواهیم فداکاری کند و اگر توافقی صورت نگیرد، مسی از بارسا خواهد رفت.»
نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در ادامه گفت:«ما باید با مسی جلسه داشته باشیم و از او بخواهیم که با کاهش دستمزدها موافقت کند. در حال حاضر شرایط مالی باشگاه به شکلی است که ادامه روند فعلی دیگر ممکن نیست. ما از مسی خواهیم خواست که با این فداکاری موافقت کند. اما اگر توافقی بین ما حاصل نشود مسی باشگاه را ترک خواهد کرد.»
روسو در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد:«من معتقدم که موضوعات باید به طور واقعی بازگو شود. ما نمی توانیم اعضای باشگاه را گول بزنیم. مسی درخشان‌ترین صفحات تاریخ باشگاه را به نگارش درآورده و در این شکی نیست. ما تمام تلاش خود را برای ماندن مسی انجام خواهیم داد اما همیشه باید در ابتدا منافع باشگاه را حفظ کنیم.»

فوق ستاره آرجنتینی آبی اناری‌ها در ماه آگوست اعلام کرد که تمایل دارد بعد از حدود 20 سال از تیم دوست‌داشتنی خود جدا شود اما درخواست کاتالان‌ها از مسی برای پرداخت مبلغ فسخ 700 میلیونی، وی را به طور موقت از تصمیمش منصرف کرد. مسی در تابستان سال آتی بازیکن آزاد خواهد بود و باشگاه‌ها می‌توانند از ابتدای جنوری 2021 با وی وارد مذاکره شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала