آزمایش سامانه‌های موشکی چند لایه‌ای از سوی اسرائیل

© Sputnik / Arthur Gabdrakhmanovآزمایش سامانه‌های موشکی چند لایه‌ای از سوی اسرائیل
آزمایش سامانه‌های موشکی چند لایه‌ای از سوی اسرائیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع اسرائیل و آژانس دفاع موشکی ایالات متحده، گفته اند با موفقیت سلسله آزمایش‌های رهگیری نسخه پیشرفته سامانه‌های ضد موشکی "عصای سحرآمیز" را ظرف هفته‌های اخیر را انجام داده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، امروز سه شنبه، 15 دسمبر اسرائیل و امریکا، سامانه ‌های جدید ضد موشکی جدیدی که قابلیت رهگیری موشک ‌های کروز و موشک ‌های بالستیک را دارند آزمایش کرده اند.
به گفته منابع خبری در اسرائیل شرکت رافائل اسرائیل، با مشارکت نیروهای هوایی و دریایی این کشور آزمایشی انجام داد و مهندسان توسعه ارتقای توانمندی سامانه‌های دفاعی را ادامه می ‌دهند.

  دو موشک از غزه به اسرائیل شلیک شد - اسپوتنیک افغانستان
دو موشک از غزه به اسرائیل شلیک شد

شرکت‌ مشارکت کننده در توسعه سامانه ‌های تسلیحاتی شرکت رافائل است، که پیمانکار اصلی توسعه سامانه ‌های ضد موشکی "عصای سحرآمیز" به همراه شرکت ریتیون امریکا محسوب می‌ شود در حالیکه شرکت "التا" اسرائیل نیز مسئول توسعه رادار ام ام آر ویژه سامانه ‌های دفاعی است، "البیت" اسرائیل نیز سامانه‌ های هدایت شونده و کنترل سامانه‌ های مذکور را توسعه داده‌ اند.
بنی گانتس وزیر دفاع اسرائیل، گفت: آزمایش موفقیت آمیز برای اولین بار به دلیل رهگیری چند لایه کامل سامانه موشکی اسرائیل بود و صحبت از یکی از پیشرفته‌ ترین سیستم ‌های جهان است که در برابر تهدیدات در دو فضای دور و نزدیک امنیت لازم را تامین می‌ کند.
گانتس افزود: از شرکای خود در وزارت دفاع ایالات متحده و آژانس دفاع موشکی و دولت و کنگره این کشور به دلیل حمایت‌ از اسرائیل در توسعه این ابزارها و نیز کمک به تقویت برتری نظامی و امنیتی اسرائیل در منطقه تشکر می‌کنیم.
موشه قتال یکی از مسئولان واحد تحقیقات توسعه سلاح و زیرساخت تکنولوژیکی وابسته به وزارت جنگ سلسله آزمایش‌ های انجام شده را "بی‌ سابقه" خواند.
وی افزود: برای اولین بار ثابت کردیم که سلسله طولانی از آزمایش‌ ها در پاسخگویی چند لایه و ترکیبی شامل سیستم ‌های گنبد آهنین، عصای سحر آمیز و پیکان انجام شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала