Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید رونالدو به فرانس فوتبال؛ زیدان بهترین بازیکن دنیای فوتبال است

© Sputnik / Владимир Федоренко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو لوئیز نازاریو
رونالدو لوئیز نازاریو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو نازاریو در گفت‌وگویی در مورد انتخاب خودش در ترکیب تیم رویایی صحبت کرد و زیدان را بهترین بازیکنی خطاب کرد که با او در یک تیم بازی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، فرانس فوتبال دوشنبه شب تیمی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال را بر اساس رای 140 خبرنگار خود در سرتاسر جهان اعلام کرد که یاشین، کافو، بکن بائر، مالدینی، ژاوی، ماتیوس، پله، مارادونا، کریستیانو رونالدو، مسی و رونالدو نازاریو در ترکیب این تیم قرار گرفتند.

زلاتان ابراهیموویچ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کنایه زلاتان به رونالدو؛ تنها یک رونالدو وجود دارد و او برازیلی است+عکس

اعلام این ترکیب انتقادهایی را نیز به همراه داشت زیرا چهره‌های سرشناسی از این ترکیب جا ماندند، از دی استفانو و کرایوف گرفته تا زین الدین زیدان و راموس.

رونالدو نازاریو که خود در ترکیب تیم رویایی انتخاب شده، امروز در گفت‌وگویی با وجود این موضوع به فرانس فوتبال انتقاد و زیدان را شایسته حضور در این تیم عنوان کرد.

رونالدو در مورد انتخاب خودش گفت:" من همیشه خود را مهاجم می‌دانستم و دوست داشتم در نزدیک دروازه قرار داشته باشم. گاهی هم به فکر بازی به عنوان بازیکن شماره 10 در زمین فکر می‌کردم اما بیشتر اوقات دوست داشتم به عنوان بازیکن شماره 9 بازی کنم".
او در ادامه به توصیف از زیدان پراخت و به فرانس فوتبال انتقاد کرد و چنین گفت:" به نظر من زیدان بهترین بازیکنی بود که با او در یک تیم تمرین و بازی کردم. او هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی به موفقیت‌های دست یافته که هیچ‌کسی قادر به تکرار آن نیست. او سه بار پشت سر هم قهرمان لیگ قهرمانان شده و من نمی‌توانم انتخاب کنم که او مربی خوبی‌ست یا بازیکن".

این در حالی‌ست که زیدان در ترکیب دوم فرانس فوتبال حضور دارد و یکی از 11 بازیکن است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала