Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان ایبراهیموویچ رییس یوفا می‌شود

© AP PhotoZlatan Ibrahimovic
Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مینو رایولا مدعی شده که شاید در آینده زلاتان ایبراهیموویچ تصمیم بگیرد برای ایجاد تغییر در فوتبال، رئیس یوفا شود.

به گزارش اسپوتنیک، مینو رایولا، مدیربرنامه قدرتمند دنیای فوتبال همیشه با صحبت‌هایش باعث ایجاد حواشی شده و برخی اوقات هم همه را متعجب کرده است.

Главный тренер Стефано Пиоли дает указания во время матча Милан-Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
پیولی: میلان در نبود «زلاتان ایبراهیموویچ» هم متفاوت است
رایولا صحبت‌های جالبی درباره آینده زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره کهنه‌کار سوئدی میلان داشته:«نخست بگویم از این که زلاتان را به لیگ MLS و تیم لس‌آنجلس گلکسی بردم، پشیمان هستم. شاید در آینده او پست مهمی در فوتبال بگیرد و به منظور تغییرات در فوتبال رئیس یوفا هم شود».
او در ادامه همچنان به ستایش از ستاره سویدنی میلان پرداخت و گفت:«ما رابطه خوبی داریم، مثل رابطه‌ام با دیگر بازیکنانی که با آن‌ها کار می‌کنم و عضوی از خانواده‌ام هستند. من و زلاتان با هم ماجراجویی داشته‌ایم و کار با او آنطور که به نظر می‌رسد سخت نیست».
رایولا در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت:«بازیکنی که از آن مصدومیت بر می گردد، در نظر من به راحتی می تواند پنج سال دیگر بازی کند. کسی که از یک مصدومیت سنگین این چنینی برگردد، متوقف شدنی نیست. فقط بخاطر این حسرت می خورم که به آمریکا رفت چون واقعا وقتش را هدر داد».

مینو رایولا یکی از جنجالی ترین مدیر برنامه های دنیای فوتبال محسوب می شود. او مدیر برنامه بازیکنان بزرگی نظیر زلاتان ابراهیموویچ، ماتیاس دی لیخت و پل پوگبا محسوب می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала