Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مسی به حضور در تیم رویایی تاریخ فوتبال + عکس

© AFP 2023 / Franck FifeАргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии "Золотой мяч" в Париже
Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی پس از آن که از سوی فرانس فوتبال در ترکیب تیم رویایی تاریخ فوتبال انتخاب شد، به این موضوع در شبکه‌های واکنش نشان داد و حضور در جمع 11 بازیکن برتر تاریخ فوتبال را افتخار بزرگی خواند.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرجانتین و باشگاه فوتبال بارسلونا، با 6 توپ طلا و 6 کفش طلا، از لحاظ جوایز فردی بالاتر از تمامی ستاره‌های تاریخ فوتبال قرار دارد و پُرافتخارترین بازیکن این رشته شناخته می‌شود.

این بازیکن امروز از سوی 140 خبرنگار فرانس فوتبال، در ترکیب تیم رویایی تاریخ انتخاب شد و در کنار یاشین، کافو، بکن بائر، مالدینی، ژاوی، ماتیوس، پله، مارادونا، کریستیانو رونالدو و رونالدو نازاریو قرار گرفت.

انتخاب در جمع بهترین‌های تاریخ فوتبال سبب شد مسی به این موضوع واکنش نشان دهد و و حضور در جمع 11 بازیکن برتر تاریخ فوتبال را افتخار بزرگی عنوان کند.

او با انتشار چند عکس در شبکه‌های اجتماعی که در آن 6 توپ طلایش نیز نمایان است، چنین نوشت:" جای افتخار است که در تیم رویایی تاریخ فوتبال انتخاب شده‌ام. من می‌خواهم از شما برای انتخاب خودم تشکر کنم و همچنین به همه بازیکنانی که در هر دو تیم انتخاب شده اند و همه نامزدها را تبریک می‌گویم، اسطوره‌های واقعی در این فهرست وجود دارند!"

این در حالی‌ست که بسیار ترکیب انتخاب شده را کامل نمی‌دانند و مدعی اند که تغییراتی باید در این ترکیب ایجاد شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала