Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: جو رختکن خوب است، من مشکلی میان بازیکنان نمی‌بینم

© REUTERS / Albert GeaRonald Koeman llega al aeropuerto de Barcelona
Ronald Koeman llega al aeropuerto de Barcelona - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا به شایعات رسانه‌ها مبنی بر صحبت نکردن بازیکنان در رختکن واکنش نشان داد و مدعی شد که جو رختکن خوب است و او مشکلی نمی‌بیند.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد پنچشنبه بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف رئال سوسیداد صدرنشین می‌رود و دیدار بسیار دشواری در پیش دارد.

Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
کومان: بارسا – پی‌اس‌جی؟ نمی‌دانم در فبروری وضعیت چگونه خواهد بود

در آستانه این دیدار مهم، رسانه‌ها اسپانیایی از وجود اختلافات در اردوی بارسا خبر می‌دهند و مدعی اند که بازیکنان این تیم در رختکن با هم صحبت نمی‌کنند.

رونالد کومان سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار با سوسیداد در این مورد و برخی موارد دیگر صحبت کرد و جو رختکن را خوب خواند.

کومان در مورد دیدار با سوسیداد گفت:" دیدار دشواری است. از نحوه بازی آن‌ها خوشم می‌آید باید فردا خوب باشیم و به خودمان اعتقاد داشته باشیم، توپ را در اختیار داشته و سعی کنیم موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنیم".

او در مورد شایعات و جو رختکن گفت:" من جو خوبی را در رختکن می‌بینم و بنظرم مشکلی وجود ندارد. دیروز آن‌ها مهمانی قبل از کریسمس برگزار کردند و سر و صدای زیادی به پا شد. مطمئن باشید جو رختکن خوب است و پس از برنده شدن در یک بازی میتوانید ببینید که حال آن‌ها چطور است و همین‌طور زمان باخت تیم".
کومان در مورد قرعه بارسا در دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز صحبت کرد و چنین گفت:" همیشه این مرحله پیچیده است چون اغلب بازی ها در ماه فبروری و مارچ انجام می‌شود و ما نمی‌دانیم که آن موقع وضعیت چگونه خواهد بود. امیدوارم تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم چون قوی‌تر خواهیم بود و اکنون تیم فرازونشیب فراوانی دارد".

او در مورد شکایت پیانیچ گفت:" به نظرم او هفته گذشته گفت که لازم است در خصوص وضعیت و مواردی که باید بهتر باشد صحبت کنیم من این نگرش را دوست دارم کسانی که روی نیمکت هستند و بازی نمی‌کنند باید ناراضی باشند و کار کنند تا فرصت بازی به آن‌ها برسد".

بارسا در حالی به مصاف سوسیداد می‌رود که با 17 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و برای بهبود جایگاهش نیاز دارد در این دیدار به برتری برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала