Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیا نیمار به دیدار مسی می‌رسد؟

© East News / AP Photo/Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi
FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با توجه به برخورد بارسلونا و پی‌اس‌جی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر، همه منتظر هستند تا ببینند نیمار مصدوم می‌تواند در این مسابقه بازی کند یا خیر.

به گزارش اسپوتنیک، یکشنبه شب گذشته در شبی که پاری‌سن‌جرمن با شکست 1 - 0 مقابل لئون، صدر جدول را با رتبه سوم عوض کرد، ستاره خود را نیز با مصدومیتی شدید از دست داد.

نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
احتمال دوری سه هفتۀ نیمار از میادین

پس از برخورد خشن مندز با نیمار، ستاره برازیلی به شدت از ناحیه قوزک پا مصدوم شد و با گریه روی برانکارد زمین بازی را ترک کرد. هنوز شدت مصدومیت او مشخص نیست اما با توجه به شدت برخورد، به نظر می‌رسید قوزک پای نیمار دچار شکستگی شده باشد و دوری چند ماهه او از میادین کاملاً محتمل خواهد بود.

با این حال باشگاه پاریسی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نتایج تست‌های اولیه روی پای نیمار رضایت بخش بوده است اما برای بررسی دقیق‌تر شرایط او تا 48 ساعت آینده، آزمایش‌های بیشتری روی پای مصدوم وی انجام خواهد شد تا مدت دقیق دوری او مشخص شود.

با وجود این نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شده‌ که قوزک پای ستاره برازیلی دچار شکستگی نشده و احتمالاً این مصدومیت، نیمار را 3 هفته دور از میادین نگه خواهد داشت. با توجه به دیدار حساس بارسلونا پی‌اس‌جی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باید دید این فوق ستاره‌ پرحاشیه‌ی برزیلی به این دیدار می‌رسد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала