روحانی دلایل شکست ترامپ در انتخابات آمریکا را نام‌گرفت

© AP Photo / Iranian Presidency Office روحانی دلایل شکست ترامپ در انتخابات آمریکا را نام‌گرفت
 روحانی دلایل شکست ترامپ در انتخابات آمریکا را نام‌گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر ایران گفت که مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر فشارتحریم‌ها و جنگ اقتصادی تمام عیار ترامپ علیه ایران واقعیت‌های بزرگی را به جهان و همه بدخواهان ایران نشان داد.

به گزارش ریانووستی، حسن روحانی رهبر ایران گفت: ترامپ ظرفیت‌ها و حقایق توانایی‌های جمهوری اسلامی ایران را اصلا نشناخت و برمبنای توهمات خود اقدام کرد و ناکامی کاخ سفید در مواجهه با ایران بعد از دو سال و نیم جنگ اقتصادی تمام عیار در کنار شکست سیاست‌های بین المللی او از دلایل شکست ترامپ در انتخابات اخیر این کشور است.

حسن روحانی: امریکا باعث ایجاد ناامنی در منطقه است - اسپوتنیک افغانستان
حسن روحانی: امریکا باعث ایجاد ناامنی در منطقه است

در همین حال جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا، قصد خود را برای بازگشت ایالات متحده به قالب برنامه (برجام) در مورد برنامه هسته ای ایران و انجام مذاکرات بیشتر با تهران در مورد این موضوع تأیید کرده است.

بایدن گفت که دولت وی در نظر دارد "برای مذاکره و نتیجه گیری توافقنامه های پیگیری" نموده و برای تشدید و گسترش محدودیت های برنامه هسته ای ایران و همچنین مقابله با "برنامه موشکی" این کشور اقدام کند.

مقامات ایرانی به نوبه خود ادعا می کنند که آنها قصد مذاکره در مورد برنامه موشکی و همچنین تجدید نظر در مفاد توافق هسته ای موجود را ندارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала