Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: بین فوتبال و UFC، ترجیح می‌دهم دومی را تماشا کنم

© REUTERS / ALESSANDRO GAROFALOКриштиано Рональдо, фото из архива
Криштиано Рональдо, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره پرتگالی یوونتوس در مصاحبه ای جالب از علاقه خود به ورزشهای رزمی پرده برداشت.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتگالی یوونتوس می‌گوید عاشق ورزش‌های رزمی است و ترجیح می‌دهد به جای دیدن بازی‌های فوتبال، مبارزات رشته‌های رزمی را تماشا کند.

کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
پیام رونالدو پس از قرار گرفتن نامش در تیم رویایی تاریخ فوتبال + عکس
رونالدو در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در این باره گفت:«فوتبال عشق من است اما ترجیح می دهم که بقیه ورزشها را از طریق تلویزیون تماشا کنم. بین تماشای فوتبال و تماشای بوکس یا مسابقات UFC ترجیح می دهم که اخری را تماشا کنم. وقتی در منچستر یونایتد بودم، مربی با من بوکس تمرین می‌کرد. به نظرم تمرینات بوکس، برای فوتبال هم خوب است؛ زیرا هوش و حواس شما را به کار می اندازد و دائم در حال حرکت هستید
فوق ستاره پرتگالی بانوی پیر در 35 سالگی سخت تلاش کرده است تا خودش را برای سالهای پایانی فوتبالش آماده نگه دارد. رونالدو در این خصوص گفت:«در تابستان گذشته صحبتی با آنتونی جاشواداشتم. در سن 33 سالگی کم کم فکر می کنی که زانوانت توانشان را از دست داده اند. می خواستم در ورزش بمانم و فوتبال بازی کنم.»
فوق‌ستاره پرتگالی یوونتوس که پیش از این با کونور مک‌گرگور، ستاره UFC هم دیدار کرده بود، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد:«وقتی در منچستریونایتد بودم، یک مربی تیم با من بوکس تمرین می‌کرد. به نظرم تمرین بوکس برای فوتبال مفید است، چون حواس شما را قوی‌تر می‌کند و یاد می‌گیرید که چطور حرکت کنید. تابستان گذشته هم با آنتونی جاشوا (قهرمان سنگین‌وزن بوکس) از طریق چت با هم صحبت کردیم.»

رونالدو که تاکنون به افتخارات انفرای و تیمی بی‌شماری همچون کسب پنج توپ طلا، بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید، پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در یورو 2016 و دو قهرمانی در سری‌آ ایتالیا دست یافته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала