رتبه‌ بندی کشورها از لحاظ مهارت و سطح کیفیت زندگی

CC BY 2.0 / Nicolas Raymond / رتبه‌ بندی کشورها از لحاظ مهارت و سطح کیفیت زندگی
 رتبه‌ بندی کشورها از لحاظ  مهارت و سطح کیفیت زندگی    - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تحقیق انجام شده توسط گروه مشاورهٔ بوستون از کارآمدترین کشورهای جهان نام‌گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت مشاوره بین المللی BCG فهرست رتبه‌بندی کشورها از نظر کارآمدی بازار و کیفیت سطح زندگی را معرفی کرد. اولین سه ردیف مطابق با فهرست Boston Consulting Group (BCG) به نیدرلند، آمریکا و سوئیس تعلق دارد. نیدرلند با نتیجه 100 درصد، آمریکا 99,9 و سوئیس 98,3 در سه ردیف اول قرار گرفتند.

اظهارات رئیس جمهور پوتین در مورد  کیفیت زندگی شهروندان روسیه - اسپوتنیک افغانستان
اظهارات رئیس جمهور پوتین در مورد کیفیت زندگی شهروندان روسیه

کشورهای سنگاپور با 94,2 درصد، استرالیا با 92,1 و ایسلند با 91,9، کانادا با 91,8، بریتانیا با 91,4، دانمارک و فنلاند هر کدام با 89,2 درصد، ده ردیف اول را تکمیل کردند.

روسیه در ردیف 52 با نتیجه 30,1  درصد قرار گرفته است. مکزیک با30,2  و یونان با 30 درصد در همسایگی روسیه در فهرست رتبه بندی قرار گرفتند.

از جمله مهارت های اساسی در بین متخصصان روسیه از ریاضیات، کتابخوانی و علوم طبیعی یاد شده است که در این بخش ها، روسیه کمی از کشورهای عضو بریکس (برزیل، چین، هند و آفریقای جنوبی) جلو زده است.

روسیه دارای شاخص بهتری از نظر جلب شهروندان به شرکت در کلاس های آنلاین، بیکاری در بین جوانان (10 درصد کمتر از سطح متوسط در «بریکس») و برابری بین مردان و زنان (در روسیه 48 درصد زنان در مقابل 40 درصد اشتغال زنان کشورهای عضو «بریکس» شاغل هستند) می باشد.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала