Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

آیفونی که پس از افتادن از هواپیما سالم ماند + ویدئو

© AP Photo / Eric Risbergپرطرفدارترین گوشی هوشمند جهان معرفی شد
پرطرفدارترین گوشی هوشمند جهان معرفی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گوشی آیفون 6 اس که از ارتفاع 600 متری از پنجره‌ی هواپیما بیرون افتاده بود، به‌طرز حیرت‌انگیزی جان سالم به‌در برد و دوربینش تمام مسیر را فیلم‌برداری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در ساحل کابو فریو واقع در ریودوژانیرو "برزیل" یک آیفون6 اس  از دست صاحبش از هواپیمایی سقوط کرد که ارتفاع گرفته بود.    

 این ماجرا زمانی پیش آمد که مستند سازی بنام گالیوتو، مشغول ضبط مستندی برفراز ساحلی در کابو فریو واقع در ریودوژانیرو بود.

درحالی‌که وی گوشی آیفون 6 اس را تنها با یک دست بیرون از پنجره‌ی هواپیما نگه داشته بود تا از مناظر اطراف عکس بگیرد، باد شدیدی وزید و گوشی از دستش رها شد.

این مستندساز می‌گوید که او گمان می‌کرد آیفونش را برای همیشه از دست داده است؛ اما وقتی اپلیکیشن Find My را اجرا کرد، متوجه شد گوشی هنوز روشن است و در جایی در وسط ساحل افتاده است. سپس، به محلی رفت که اپلیکیشن نشان می‌داد و آیفونش را تقریبا صحیح و سالم پیدا کرد.

با وجود سقوط از چنین ارتفاع ، آیفون 6 اس گالیوتو فقط کمی خراشیده شده بود. محافظ دستگاه هم فقط پوش سیلیکونی معمولی و محافظ صفحه‌نمایش بود. به‌گفته‌ی مستندساز مذکور، این اتفاقی است که اگر برای کسی تعریف کنید، باور نخواهد کرد.

این اولین‌باری نیست که گوشی آیفون از هواپیما بیرون می‌افتاد و از سقوط جان سالم به‌در می‌برد. سال پیش هم گزارش شده بود عکاسی که بر‌فراز جنوب ایسلند در حال پرواز بود، گوشی آیفونش از دستش افتاد که اتفاقا آن هم 6 اس بود. او موفق شد سیزده روز بعد از این حادثه گوشی‌اش را پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала