Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

متأسفانه فوتبال تجارت شده است؛ مسی و رونالدو چکار کردند که جزء فهرست نهایی بهترین های فیفا هستند؟

© Photo / Twitter/UEFACristiano Ronaldo, Lionel Messi
Cristiano Ronaldo, Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن سابق منچستر یونایتد فکر می کند گرچه مسی و رونالدو هر دو اسطوره های زنده هستند، اما هیچ یک از آنها شایسته حضور در جمع سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال فیفا نیستند.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتار برباتوف، مهاجم بلغاریایی سابق منچستر یونایتد و تاتنهام ، که اکنون سفیر Betfair است ، احساس می کند که رابرت لواندوفسکی برنده جایزه بهترین بازیکن فوتبال امسال است که فردا شب اهدا می شود. وی اضافه كرد كه تردید دارد كه مسی و كریستیانو رونالدو كاملاً لیاقت این را دارند كه به همین مناسبت با مهاجم لهستانی روی سكو باشند زیرا هیچكدام از یك سال به یاد ماندنی در زمین را تجربه نكرده اند.
"من تعجب می كنم كه كریستیانو رونالدو و مسی در فهرست نامزدهای نهایی هستند. من مطمئن نیستم كه هر كدام از آنها باید آن مکان ها را اشغال كنند. اما متأسفانه ، فوتبال یك تجارت است و در پشت صحنه كارهایی كه توسط عوامل انجام می شود ، مطبوعات ... بیش از و آنچه ما می بینیم اتفاق می افتد ، "برباتوف گفت:" بهترین ها برای 2020 باید به لواندوفسکی برود و اگر پیروز نشود ، بسیار ناعادلانه خواهد بود ".
در مورد سایر نامزدهای دریافت جایزه ، برباتوف افزود. "من خیلی مطمئن نیستم که چه کسی باید با لواندوفسکی آنجا باشد. مثل همیشه ، هر کس ایده های خاص خود را در مورد اینکه کدام بازیکنان بهترین هستند یا چه کسی باید برنده باشد ... امسال این خیلی مهم نیست ، زیرا هر کسی که دوم شود سومین بار ، لواندوفسکی است که سزاوار پیروزی است.

"لواندوفسکی یکی از بهترین مهاجمان در فوتبال مدرن است. و این موضوعی است که در پایان روز، همه در مورد آن توافق نمی کنند. البته مهاجمان بزرگ دیگری مانند کین، مسی، کریستیانو، آگوئرو نیز وجود دارند. .. که سالهاست گلهای زیادی را به ثمر رسانده و از بهترین ها هستند. اما نحوه حرکت لواندوفسکی در زمین ... برای من، او در حال حاضر در سه مهاجم برتر من است، او با شکوه است "، سفیر Betfair ادامه داد.

"یونایتد نباید فراموش کند که رئال سوسیداد در صدر لالیگا قرار دارد"
برباتوف همچنین نظرات خود را در مورد تساوی 32 بازی اخیر منچستر یونایتد و رئال سوسیداد در لیگ اروپا ابراز کرد - وی هشدار داد که تساوی بسیار دشوارتر از تصور بسیاری از انگلیس خواهد بود. "آنها نباید فراموش كنند كه در حال حاضر ، لارئال در لالیگا رهبر است یا دلیل بالای آن بودن در جدول است. آنها فوتبال بسیار خوبی بازی می كنند. این باید به عنوان هشدار برای یونایتد باشد. و علاوه بر این، یونایتد تمایل به مبارزه با تیم اسپانیایی. " "شاید سخت باشد که باور کنیم ، اما این موارد می تواند بر وضعیت روحی و روانی شما تأثیر بگذارد. من شرط می بندم که وقتی آنها فهمیدند که رئال سوسیداد در قرعه کشی به آنها خورده، بیش از یک نفر در اولدترافورد فکر کرد" اوه خدای من! نه تیم اسپانیایی دیگری .. ما جدال سختی خواهیم داشت. " و بنابراین باید به طور جدی با آن مقابله کنند. لا رئال تیم بسیار خوبی است. من بارها گفته ام، اروپا بازی های لیگ مانند بازی های لیگ قهرمانان نیستند، گاهی اوقات آنها دشوارتر هستند و این تساوی خاص یک استثنا نخواهد بود. همچنین رئال سوسیداد داوید سیلوا را دارد بنابراین حتی سخت تر خواهد شد. من نمی گویم که دیوید است دلیل اینکه چرا رئال در جای خود هستند، اما او به آنها کمک می کند تا با دیدگاه خود آن سبک سیاق فوتبال را بازی کنند. ما بازیکنی را که بیش از او است ممکن است سالها در سیتی دیده باشیم. شک ندارم که خیلی (کراوات پیچیده) و شیک بازی خواهد کرد. ".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала