Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب لیورپول - تاتنهام؛ تقابل صدرنشین فعلی با مدافع عنوان قهرمانی+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч "Ливерпуль" - "Рубин"
آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч Ливерпуль - Рубин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در جذاب ترین بازی این هفته لیگ انگلیس، تیم های لیورپول و تاتنهام برای صدرنشینی به مصاف هم می روند و قطعا نتیجه مچ اندازی کلوپ و مورینیو می تواند در تعیین قهرمان لالیگا نقش مهمی داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول از اپریل 2017 در لیگ برتر انگلیس در آنفیلد نباخته است اما قطعا کار ساختی در مورد تاتنهام و خط حمله قدرتمندش دارد.
غایبان پرشمار تیم کلوپ در خط دفاعی شرایط این تیم را متزلزل کرده است. برای تاتنهام حفظ توپ مهم نیست چرا که در 11 بازی خود در لیگ برتر در این فصل به کمتر از 35 درصد تملک توپ رسیدند و در مقابل آرسنال نیز با 31 درصد تملک توپ و فقط سه شوت به چارچوب که دو تایش به گل تبدیل شد، به پیروزی رسیدند.
تیم مورینیو 9 شکست، یک تساوی و یک شکست در بازیهای خود داشته است. تیم لندنی با ده گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را داشته است و حضور سون و کین باعث می شود که خط حمله قدرتمندی را داشته باشند.
تاتنهام در این فصل مقابل سیتی، یونایتد و آرسنال پیروز شده و حالا می خواهد یکی دیگر از مدعیان قهرمان را شکست بدهد.
ترکیب لیورپول برای بازی امشب بدین شرح است:آلیسون، الکساندر آرنولد، فابینیو، ویلیامز، رابرتسون، هندرسون، واینالدوم، جونز، مانه، صلاح و فیرمینو.


تاتنهام نیز با این ترکیب پا به میدان می گذارد:لوریس، اوریر، آلدرویرلد، دایرف دیویس، هویبیرگ، سیسوکو، لوسلسو، برگوین، سون و کین.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала