Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره همیشه مصدوم رئال برگشت

© REUTERS / PETER POWELLزيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي
زيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تمرینات رئال مادرید برای آماد سازی جهت دیدار یکشنبه این تیم برابر ایبار آغاز شد و نکته مهم در این تمرین، حضور ادن هازارد بود که در تمرینات گروهی شرکت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد از تاریخ 28 نوامبر و دیدار خانگی رئال مادرید برابر آلاوز که در آن دچار مصدومیت شد، در تمرینات گروهی شرکت نکرده بود.
این مهاجم بلجیمی اما امروز بدون هیچ مشکلی در تمرینات گروهی رسال شرکت کرد تا در کنار هم تیمی‌هایش خود را برای دیدار بعد آماده کند هرچند که نفرات اصلی دیدار بامداد امروز با بیلبائو در تمرینی که انجام شد ریکاوری کردند.
بازی مقابل آلاوز سومین دیدار پیاپی بود که هازارد به زمین می‌رفت و ریتم خوبی هم به تیم رئال داده بود که البته به مصدومیت دچار شد.

​این بار، دفعه دومی بود که هازارد دچار مصدومیت عضلانی می‌شد و ۵ دیدار را هم از دست داد. در غیاب او، رئال مادرید اولین بازی خود مقابل شاختار را باخت اما ۴ دیدار بعد را با برد پشت سر گذاشت تا حالا زیدان بابت امکان استفاده از مهاجم تکنیکی‌اش خوشحال باشد.
گفتنی است در تمرین امروز یوکا یوویچ هم به طور اختصاصی و جدا از تیم، تمرین کرد. او بیش از یک ماه است که به دلیل ابتلا به کرونا و مصدومیت در تمرینات گروهی نبوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала