الهه سرور برندۀ جایزۀ مجلۀ "سانگ لاینز" در بخش موسیقی شد

© Photo / Facebook account of Elaha Soroorالهه سرور برندۀ جایزۀ مجلۀ "سانگ لاینز" در بخش موسیقی شد
الهه سرور برندۀ جایزۀ مجلۀ سانگ لاینز در بخش موسیقی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الهه سرور، آوازخوان جوان کشور، برندۀ جایزۀ مجلۀ "سانگ لاینز" در بخش موسیقی از بریتانیا شد.

به گزارش اسپوتنیک  به نقل از طلوع نیوز، الهه سرور و کفایا گروۀ موسیقی او برای آلبوم "ترانه‌های مادران ما" برندۀ این جایزه شده‌اند.

این جایگزین به خاطر شیوع ویروس کرونا امسال به صورت مجازی در نه بخش برای برنده گان اهدا شد.

Microphone on stage - اسپوتنیک افغانستان
ساخت فلم مستند در مورد زندگی احمد ظاهر آوازخوان محبوب افغانستان

"ترانه‌های مادران ما" یگانه البوم آهنگ‌های الهه سرور و گروۀ موسیقی کفایا است که نُه آهنگ دارد. در واقع این آلبوم مجموعه‌یی از آوازهای محلی است که به‌گونۀ سنتی توسط زنان کشور از گذشته‌ها تا حال اجرا می‌شوند.

الهه سرور در این خصوص گفت: " جایزه که تازه از سوی مجله سانگ لاینز برای من اهدا شد واقعأ غیرمنتظره بود. خوشحال استم که می‌توانم خوشی این دست‌آورد را با شما به اشتراک بگذارم. جا دارد که تشکر بکنم از همه عزیزان که از ابتدا مسیر هنری‌ام با من همراه بودند و حمایت کنند و تشکر ویژه از زنان قدرتمند افغانستان که داستان زنده‌گی و میلودی‌های شان بزرگ‌ترین الهام بخش برای ضبط آلبوم ترانه‌های مادران ما بودند".

الهه سرور به‌گونۀ آماتور موسیقی را از برنامۀ ستاره افغان تلویزیون طلوع دوازده سال پیش آغاز کرد و اکنون پنج سال می‌شود که حرفه‌یی فعالیت می‌کند.

جایزۀ سانگ لاینز در سال 2008 از بیست و یک سال از ایجاد مجله سانگ لاینز برای برجسته ساختن چهره‌های تازه و جدی موسیقی در جهان راه اندازی شد. مجله سانگ لاینز در واقع یک رسانه برای هنرمندان جدی در بخش موسیقی در جهان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала