بازداشت رئیس صحت عامه بامیان به اتهام اختلاس

© Sputnikبازداشت رئیس صحت عامه بامیان به اتهام اختلاس
بازداشت رئیس صحت عامه بامیان به اتهام اختلاس  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام‌ها در اداره محلی بامیان می‌گویند که سید علی‌آقا ایوب ناصری، رئیس صحت عامه این ولایت، توسط مأموران ریاست امنیت ملی بازداشت شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مولوی عتیق‌الله عتیق، معاون مالی و اداری ولایت بامیان با تأیید این خبر به روزنامه 8صبح گفت که رئیس صحت عامه این ولایت، عصر روز چهارشنبه، 26 قوس، بازداشت شده است.

معاون والی بامیان افزود که ریاست امنیت ملی، رئیس اداره صحت عامه این ولایت را به اتهام اختلاس و سوء استفاده از صلاحیت‌های وظیفه‌ای گرفتار کرده است.

اسماعیل ذکی، از فعالان مدنی بامیان می‌گوید که کاستی‌های زیاد در قسمت عرضۀ خدمات صحی در این ولایت وجود دارد که همه به دلیل سهل‌انگاری و بی‌توجهی ریاست صحت عامه می‌باشد.

به گفته‌ی آقای ذکی، از مدت‌ها به این سوشکایت‌های زیادی در رابطه به فساد مالی و اعمال نفوذ اداری در ریاست صحت عامه بامیان وجود داشت که سرانجام ریاست امنیت ملی رئیس صحت عامه را بازداشت کرده است.

آقای ذکی اقدام ریاست امنیت ملی در خصوص گرفتاری آقای ناصری را قابل ستایش می‌داند، اما می‌افزاید که براساس معلومات وی، یک برادر رئیس صحت عامه بامیان عضو مجلس نماینده‌گان است و تلاش‌ها برای زیر فشار قرار دادن ریاست امنیت ملی و رهایی برادرش را آغاز کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала