Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره یونایتد به نژادپرستی متهم شد

© REUTERS / MIKE HEWITTإيديسون كافاني مع مانشستر يونايتد في مباراته ضد ساوثهامبتون
إيديسون كافاني مع مانشستر يونايتد في مباراته ضد ساوثهامبتون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس، ادینسون کاوانی مهاجم شیاطین سرخ را به خاطر نشر موضوعی در شبکه‌های اجتماعی به نژاد پرستی متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، چند هفته قبل و پس از پیروزی برابر ساوتهمپتون که یونایتد با نتیجه 2-3 به برتری رسید و گُل پیروزی بخش را کاوانی در آن دیدار را به ثمر رساند، این مهاجم  عکس پُست کرد که یکی از طرفدارانش در اینستاگرام زیر عکس شادی گل مهاجم اروگوئه‌ای نوشته بود «اینطوری می‌خواهمت ماتادور».

Edinson Cavani - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کاوانی دربی منچستر را از دست داد

کاوانی دقایقی بعد در پاسخ به این هوادارش نوشت «ممنون کاکاسیاه» و ایموجی دست دادن در کنار آن گذاشت.

پاسخ کاوانی به پیام آن هوادار رنگ و بوی نژادپرستانه داشت و به همین دلیل این بازیکن به درد سر افتاد و اتهام نژادپرستی به او زده شد.

حالا پس از چند هفته کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس، رسماً ادینسون کاوانی را به خاطر نشر چنین مطلبی به نژاد پرستی متهم کرد.

در بیانیه‌ای که در این رابطه منشر شده آمده است:"کاوانی به دلیل انتشار یک پست در شبکه‌های اجتماعی به نژادپرستی متهم است. طبق قوانین، پستی که او منتشر کرده یک توهین به نژاد و رنگ یا قوم است. او باید تا روز دوشنبه جنوری سال 2021 پاسخگوی اتهام خود باشد".

 باشگاه یونایتد دقایقی پس از نشر این موضوع از کاوانی دفاع کرد و مدعی شد که بازیکنان این باشگاه به قوانین احترام می‌گذارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала