واکنش‌ها به مسدود شدن بازی پابجی

© Photo / T Aواکنش‌ها به مسدود شدن بازی پابجی
واکنش‌ها به مسدود شدن بازی پابجی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از آنکه بودر ادارۀ تنظمی خدمات مخابراتی (اترا) از مسدود کردن بازی اینترنتی «پابجی در افغانستان خبر داد، بسیاری از علاقمندان به بسته شدن این بازی واکنش‌ نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، بورد ادارۀ تنظیم خدمات مخابراتی یا (اترا) امروز پنجشنبه (27 قوس) اعلام کرد که در پی‌ شکایت‌ کمیسیون مواصلات و مخابرات مجلس نماینده‌‌گان، این اداره تصمیم گرفت تا این بازی مسدود شود.
محمد اکبر سلطان زاده، رئیس کمیسیون مواصلات و مخابرات مجلس نمایندگان در واکنش به مسدود شدن بازی پابجی در برگه فیسبوک نوشته است: "از اداره اترا بخاطر قبولی این خواست سپاسگزاریم و با مسدود شدن این بازی جوانان کشور می‌توانند بهتر و بیشتر به دروس و کار خویش رسیده‌گی‌کنند.


در همین حال یکی از کاربران صفحات مجازی در افغانستان در واکنش به بسته شدن این بازی در صفحه فیسبوک خود نوشته است: "بسیار یک اقدام نیک با بسته نمودن این بازی تمام مشکلات افغانستان چون: فساد اداری، دزدی ،ترور، فقر،بیچاره‌گی، اختطاف همه ریشه کن شد، احتمال میره صلح هم ایجاد بشه بعد ازاین اقدام، دیگه افغانستان نگیم پارییس بگیم."
در عین حال مطی بیک، در صفحه فیسبوک خود نظر سنجی‌ای را به راه انداخته و نوشته است که بازی آنلاین پابجی در افغانستان توسط وزارت مخابرات مسدود شد.
به نظر شما خوب شد؟!


یکی از کاربران در جواب نوشته است: "اقدام نیک، تمام جوانان را از درس، تعلیم و کار انداخته بود."
آرین خان اطرافی یکی دیگر از کاربران در جواب این سوال گفته است: از گیم پابجی کرده گیمی که در پارلمان شروع است باید متوقف گردد.
دیگری نیز نوشته است که با مسدود ساختن این بازی خوشی های او را گرفته اسات.
بورد اداره تنظیم خدمات مخابراتی(اترا) با دریافت شکایات از مراجع مختلف به‌شمول کمیسیون مواصلات و مخابرات مجلس نماینده‌گان در رابطه به بازی پابجی، پس از یک بررسی جامع در جلسه 26 قوس سال روان، تصمیم اتخاذ نمود که بازی پابجی (PUBG) در افغانستان مسدود شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала