Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب نامزد ریاست بارسا؛ نیمار می‌خواهد برگردد

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امیلی روسود مدیر اسبق و نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در خصوص برنامه‌هایش صحبت کرد و مدعی شد که نماینده نیمار به او گفته که بازیکن برازیلی خواهان بازگشت به نیوکمپ است.

به گزارش اسپوتنیک، امیلی روسود مدیر اسبق و نامزد ریاست باشگاه بارسلونا برنامه‌های خود را به هواداران باشگاه به معرفی گرفت و حرف‌های عجیبی را مطرح کرد.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
انتقاد نامزد ریاست بارسا به دستمزد هنگفت مسی

این نامزد ریاست بارسا در بخشی از برنامه‌هایش ادعای عجیبی را مطرح کرد و مدعی شد که مدیر برنامه‌های نیمار به او گفته که ستاره برازیلی خواهان بازگشت به نیوکمپ است.

او در این مورد گفت:" با اطرافیان نیمار تماس گرفته‌ایم و او گفته که می‌خواهد برگردد. توافق این است که او به پایان قراردادش برسد اما ابتدأ باید شکایتش را از بارسا پس بگیردو  دومین بازیکن که روی او می‌خواهیم کار کنیم را نمی‌توانم اسم ببرم".
او در مورد وضعیت فعلی باشگاه گفت:" بارسا اکنون در پیچیده ترین وضعیت در طول چند سال تاریخ خودش قرار دارد. باید تعادل باشگاه را حفظ کنیم. اسپای بارسا پروژه‌ای است که می‌توانیم وضعیت مالی باشگاه را با آن بهبود ببخشیم و تلاش می‌کنیم آن را عملی کنیم".

این در حالی‌ست که روسود قبل از این به دستمزد هنگفت مسی انتقاد کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала